
Enostavno bi bilo reči, da sta za milo rečeno medle predstave ekipe Williams odgovorna dirkača Sergey Sirotkin in Lance Stroll. Dejstvo je, da je FW 41 počasen, vozniški dvojec pa bo to zelo težko spremenil pa tudi, če bi jima to uspelo menim, da dve ali tri desetinke boljši čas situacije bistveno ne bi popravil. Vozniške menjave najbrž ne bi prinesle bistvenega izboljšanja, saj Williams krvavo potrebuje obsežen posodobitveni paket, ki pa ga najverjetneje ne bomo videli pred VN Španije v Barceloni.
V kolikor se spomnimo občutkov, ko smo prvič videli Williams FW41, so bili že takrat prisotni mnogi pomisleki, kljub zavedanju, da je šlo zgolj za predstavitev in ne razkrivanje pravih oblik bolida. Kljub vsemu pa gre za peto ekipo lanske sezone. Mercedesov pogonski sklopi bi vsaj na papirju moral zagotavljati določeno prednost, še posebej, ker je FW41 prvi bolid, ki ga je zrisal Paddy Lowe
Paddy Lowe je izkušen inženir. V svoji karieri je nekoč že bil pri Williamsu in to v obdobju 1987 do 1993, ko je bil odgovoren za razvoj aktivnega vzmetenja, ki je postalo znano v sezonah 1992 in 1993. Nato je prestopil v McLaren, kjer je dolga leta vodil oddelek za raziskave in razvoj. Delal je tudi na oddelku za razvoj sistemov, z leti pa se je, kot kot glavni inženir podpisal pod Mclarnove modele MP4-23, 24 in 25, 26, 27 in 28. Ob začetku hibridne dobe je postal izvršni direktor ekipe Mercedes, lani pa je postal tehnični direktor pri Williamsu, hkrati pa še manjšinski lastnik. Koliko delnic mu je, da ga je prepričal v menjavo, prepustil Toto Wolff ne bom ugibal, a znano je bilo, da sta bila Toto in Paddy v sporu glede vodenja ekipe, prihod Jamesa Allisona, pa je vso zadevo še otežil.

Morda se boste vprašali čemu to navajanje zgodovine. Paddy Lowe namreč ni inženir, ki bi v svoji karieri zrisal pomembne ali revolucionarne bolide. Njegovo nesporno odlično delo je pripomoglo k razvoju komponent ali združitvi le teh v celoto, toda ko je Paddy zrisal celotni bolid (MP4-26 do 28), le ta nista bila na nivoju Adriana Neweya, Alda Coste ali že omenjenega Jamesa Allisona. Bolid FW40 je imel težave in FW41 izgleda, kot evolucija svojega predhodnika. V kolikor so vzroke svojih težav ugotovili na napačnem mestu, bi se le te lahko vlekle še naprej, porazni rezultati pa bi se nadaljevali.
Za konec pa ne morem mimo teorije, ki je resnično malce za lase privlečena, a ne nemogoča. Pred meseci smo najprej izvedeli, da Martini zapušča Formulo ena, nato pa je z malce ekscentrično izjavo o “sabotaži” s strani Kubice udaril še Jacques Villeneuve, toda poglejmo na zadevo malce drugače. Sir Frank je star in močno upešan, Claire nima ne njegove moči in ne karizme, Paddy Lowe pa je brez dvoma zelo premeten. Kaj pa, če želijo s slabo šasijo, nedoraslimi vozniki in odhajajočimi pokrovitelji znižati vrednost ekipe in jo nato kupiti precej pod ceno? Priznam, precej znanstveno fantastična teorija, a konec koncev, kdo ve……
Simon Jazbec.
Zanimiva teorija na koncu članka. Toda če recimo da bi lahko držala, potem bi moralo za prevzem biti pripravljeno vse že zdaj. Od investitorjev, sponzorjev, voznikov, motornih dobaviteljev itd. Drugače bi šlo za izredno tvegan načrt, ki bi se lahko končal tudi z popolnim propadom ekipe. Ker recimo da ekipa pade na nivo recimo Sauberja, in da gre v iskanje novih soinvestitorjev z recimo 0 točkami na koncu sezone, bi bilo ljudi zelo težko prepričati v dober posel. Še posebej, če bi ti ljudje pogledali kaj vse so v moštvu imeli na razpolago od leta 2014 in kaj se je… Preberi več