
Daniel Ricciardo (Red Bull) je bil najhitrejši na drugem prostem treningu pred VN Azerbajdžana v Bakuju. Avstralec je bil za 70 tisočink sekunde od Kimija Raikkonena (Ferrari), tretji čas pa je postavil Max Verstappen v drugem Red Bullu.
Dirkači so imeli na prvem treningu obilo težav z ogrevanjem svojih pnevmatik, popoldne pa so stezo prekrili oblaki in temperatura je padla še za dodatnih 10°C. Že pred začetkom popoldneva je bilo tako jasno, da dirkače znova čaka zelo težavno delo.
Ferrari Kimija Raikkonena, ki je zaradi težav s pogonskim sklopom predčasno končal jutranji trening je bil popoldne pripravljen za dirkanje, menjava komponent pogonske enote pa naj ne bi bila potrebna.
There was a lot setup changes during the #FP1 and no issue on car’s gearbox#Kimi7 #AzerbaijanGP #Ferrari pic.twitter.com/Y9zLoEKqKe
— Kimi Räikkönen #7 (@FansOfKR) April 27, 2018
Ted Kravitz also reporting the Ferrari had to change some components on the rear of Raikkonen’s car that affected the handling #AzerbaijanGP #FP2 #F1
— F1 Madness 🏁 (@F1_Madness) April 27, 2018
Drugi trening se je začel zelo podobno, kot se je končal prvi. Oprijema je bilo zelo malo in dirkači so imeli veliko težav. Sebastian Vettel je, kar dvakrat zapored zgrešil vstop v drugi ovinek, Nemcu pa so eden za drugim sledili Hartley, Raikkonen, Stroll in Verstappen.
Ricciardo je s super-soft pnevmatikami takoj prevzel vodstvo in nato postopoma še nižal najhitrejši čas, medtem ko je Hamilton na drugem mestu zaostajal že več, kot pol sekunde, a je Britanec svoj čas postavil na stopnjo trši soft različici pnevmatik.
A couple of big lock-ups for the championship leader 😬#F1 #AzerbaijanGP 🇦🇿 pic.twitter.com/dpUsCgsQWJ
— Formula 1 (@F1) April 27, 2018
Sledile so simulacije kvalifikacij z najmehkejšo ultra-soft različico Pirellijevih pnevmatik. Ricciardo je še izboljšal svoj čas in se ustavil pri meji 1:42.795. Kimi Raikkonen je za Avstralcem zaostal 60 tisočink sekunde, Max Verstappen pa dobri dve desetinki. Velike težave sta imela tako Lewis Hamilton, kot Sebastian Vettel, ki jima nikakor ni uspelo sestaviti konkurenčen krog, z dobrim časom pa je na šesto mesto prišel Fernando Alonso z Mclarnom.
How close do you think you can get to the wall @Charles_Leclerc ? 😊#CL16 on a long run with Hypersofts #FP2#F1 #AzerbaijanGP pic.twitter.com/2q8Wq2ApRm
— Sauber F1 Team (@SauberF1Team) April 27, 2018
Ob koncu so sledile še simulacije dirke s polnimi posodami za gorivo, vrstni red pa se posledično ni več spremenil. Tik pred iztekom časa so nove težave doletele Maxa Verstappna, ki je moral zaradi tehničnih težav na svojem pogonskem sklopu zapeljati v garažo in končati trening.
Tretji trening bo jutri ob 12:00
REZULTATI
1 | ![]() |
Red Bull | TAG | 35 | 1’42.795 | |
2 | ![]() |
Ferrari | Ferrari | 33 | 1’42.864 | 0.069 |
3 | ![]() |
Red Bull | TAG | 27 | 1’42.911 | 0.116 |
4 | ![]() |
Mercedes | Mercedes | 25 | 1’43.570 | 0.775 |
5 | ![]() |
Mercedes | Mercedes | 31 | 1’43.603 | 0.808 |
6 | ![]() |
McLaren | Renault | 34 | 1’43.700 | 0.905 |
7 | ![]() |
Force India | Mercedes | 30 | 1’43.814 | 1.019 |
8 | ![]() |
Renault | Renault | 36 | 1’43.834 | 1.039 |
9 | ![]() |
Haas | Ferrari | 29 | 1’43.977 | 1.182 |
10 | ![]() |
Renault | Renault | 33 | 1’44.091 | 1.296 |
11 | ![]() |
Ferrari | Ferrari | 38 | 1’44.127 | 1.332 |
12 | ![]() |
Force India | Mercedes | 31 | 1’44.142 | 1.347 |
13 | ![]() |
Haas | Ferrari | 27 | 1’44.425 | 1.630 |
14 | ![]() |
Williams | Mercedes | 31 | 1’44.459 | 1.664 |
15 | ![]() |
Toro Rosso | Honda | 39 | 1’44.712 | 1.917 |
16 | ![]() |
Sauber | Ferrari | 30 | 1’44.940 | 2.145 |
17 | ![]() |
Williams | Mercedes | 33 | 1’45.007 | 2.212 |
18 | ![]() |
Toro Rosso | Honda | 36 | 1’45.051 | 2.256 |
19 | ![]() |
McLaren | Renault | 29 | 1’45.288 | 2.493 |
20 | ![]() |
Sauber | Ferrari | 9 | 1’46.042 | 3.247 |