Po prvih treh dirkah nove sezone že lahko podamo prvo mnenje o potencialu določenih dirkačev. Drži, sezona je še zelo dolga in lahko se zgodi marsikaj, kljub temu pa lahko strnemo vtise o začetnih predstavah treh dirkačev v sezoni, ki bo morda ključna za razvoj njihove kariere.
Charles Leclerc; Spomnimo, novinarji so ga pred sezono tako rekoč že posedli v drugi Ferrarijev sedež za sezono 2019. Govorice je še dodatno napihnil še Sergio Marchionne, mladenič pa se je znašel pod visokim in nepotrebnim pritiskom. Dejstvo je, da do tega trenutka ni bil kos Marcusu Ericssonu. Seveda ima Šved bistveno več izkušenj v Formuli ena, a nekdo, ki naj bi nadomestil Kimija Raikkonena, pač mora biti nekaj posebnega in od katerega se pričakuje, da bo pometel z moštvenim kolegom. Leclerc se trenutno bolj kot s progo in nasprotniki, bori s samim sabo. Spomnimo se le usode Antonija Giovinazzija v lanski sezoni. Velik pomp novinarjev, dve nepričakovani dirki s Sauberjem, testiranja s Haasom, letos pa bolj ali manj nepomembna vloga pri Ferrariju, kjer je razvojni voznik postal Daniil Kvyat. Kot pri Giovinazziju se tudi pri Leclercu bojim, da bodo prevelika pričakovanja uničila kariero mladeniča, od katerega se pričakuje preveč.
“Nekdo, ki naj bi nadomestil Kimija Raikkonena, pač mora biti nekaj posebnega.”
Drugi novinec, ki je nekaj dirk odpeljal že lani je Brendon Hartley. Čeprav ga je gospod Marko odslovil iz Red Bullovega programa, se je po dveh naslovih WEC vrnil v Formulo ena. Zavedajmo se, da je kljub mladostnemu videzu Hartley generacija Daniela Ricciarda in sam sem po nekaj dirkah od njega pričakoval nekoliko več. Njegov moštveni kolega Pierre Gasly sicer v svoji formi precej niha, Hartley pa je v ozadju povsem anemičen, tako v kvalifikacijah, kot na dirki sami. Če so v sezoni 2017 tehnične okvare še nekako zameglile pogled na vse skupaj, letos tega izgovora ni več. Dirka v povprečju in njegov moštveni kolega, ga vsaj zaenkrat, bistveno prekaša.
“Če so v sezoni 2017 tehnične okvare še nekako zameglile pogled na vse skupaj, letos tega izgovora ni več.”
Še en novinec o katerem se je veliko govorilo je Sergey Sirotkin. Voznik, ki je s finančno podporo prišel v moštvo z očitnimi tehničnimi težavami, dirka nekje na nivoju svojega moštvenega kolega Strolla. Tudi Kanadčan je za svoj sedež plačal, ima pa za celo sezono več izkušenj. Tako v kvalifikacijah, kot na med njima ni velikih razlik, in če mi je dovoljeno, oba sta zaenkrat bolj ali manj enako počasna.
“Voznik, ki je s finančno podporo prišel v moštvo z očitnimi tehničnimi težavami, dirka nekje na nivoju svojega moštvenega kolega Strolla.”
When you login first time using a Social Login button, we collect your account public profile information shared by Social Login provider, based on your privacy settings. We also get your email address to automatically create an account for you in our website. Once your account is created, you'll be logged-in to this account.
DisagreeAgree
I allow to create an account
When you login first time using a Social Login button, we collect your account public profile information shared by Social Login provider, based on your privacy settings. We also get your email address to automatically create an account for you in our website. Once your account is created, you'll be logged-in to this account.
DisagreeAgree
7 Komentarji
najstarejši
najnovejšinajbolj priljubljeni
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje
Hasan
18. aprila, 2018 08:24
Leclerc se še išče. Dejmo vlečt zaključke ko bomo na 3/4 sezone. Fant naj se najprej navadi na formulo1
Še strinjam in napisal sem, da so šele to tri dirke, a v kolikor so bo še iskal naprej in se ne bo našel ( pa ne samo on, kajti ni govora le o njem) ne bo kasneje v sezoni izgovorov. Problem so bolj pričakovanja vodilnih v ekipah in novinarjev, kateri so lahko tudi vzrok nza take razplete…upam pa, da se strinjate, da dosedaj to ni to, ni pa konec in ima še možnost dokazovanja.
Marros
18. aprila, 2018 10:04
Kaj imajo vsi trije novinci, po moje manjka tukaj še Gasly, skupnega? Nobeden med njimi ne sedi v ne vem kako dobrem dirkalniku. Ob omejeni možnosti testiranja, kjer bi si lahko nabirali kilometre, imajo zraven vsaj še težavo ukvarjati se z težavnimi dirkalniki, ki jih imajo na razpolago. Pa morda še z kakimi “političnimi” pritiski (Hartley,Sirotkin). Če se zadeva pogleda z tega zornega kota in seveda če se vzame v obzir da nobeden med njimi še nima kaj dosti dirk za sabo, bi bilo pametno še malce počakati. Pa vendar: Hartley. Dober voznik, novozelandci nikoli niso imeli slabih, je pa… Preberi več
Marros, imava podoben pogled, a rad bi poudaril nekaj, pišem, zato menim, da ni fer čakati na tistih 3/4 dirk, kajti takrat je res lahko biti pameten, ko je vsem vse že zdavnaj jasno. Menim da je naloga vsakega pisca, da je po svoje tudi avantgarden, in tudi če se zmoti, da prej gre tja, kjer si drugi, zaradi premalo poguma ali znanja, enostavno ne upajo. Res so vsi omenjeni vozniki v bolidih, kateri zahtevajo izkušnje, a prodali so nam jih za dobre, torej bi morali tudi to rešiti. Primerjave so samo znotraj ekipe, zato je prav Gasly tista primerjava… Preberi več
No glede Hartleya je zgodba, uradna, kot jo je povedal sam naslednja. V njegovem prvem obdobju enosedežnih dirkalnikov je bil še emocionalno nezrel, pogrešal je tudi domovino. Rešitev je našel v WEC-u. Lani spomladi je poklical Marka in mu povedal da ni več isti voznik kot je bil tam nekje okrog leta 2010. Po rošadi Kvyat, Sainz jr, Palmer, Renault, Toro Rosso je dobil priložnost ob Gaslyu tudi on. Imel je seveda tudi točke za superlicenco. Marko, ki po svoji dobri stari navadi ni prebavljal določenega voznika (tokrat Kvyat) si je misli, da pač rajši vzame nekoga, ki ga pozna… Preberi več
Marros, pa ne mi zameriti, ne predstavljam si Marka z orošenim očesom, kako posluša Hartneya po telefonskem klicu in mu verjame, kako se je spremenil. Pa kar recite, da sem hudoben. Prej bi rekel, da res ni bilo na razpolago nobenega primernega s Superlicenco. A spet je to moje mnenje….
No, kot sem že omenil gre za povzetek intervjua z Brandonom Hartleyem ob njegovem lanskoletnem debiju v F1. Če se je Marko Hartleya zasmilil ali ne, to ve Marko sam. Je pa res da je Brendon imel na mizi pogodbo za nastopanje v IRL prvenstvu za letošnje leto. In to v konkurenčnem moštvu. Fantu je v lanskem letu cena precej zrasla. Če se pogleda kakšno kariero so naredili tam prek luže Scott Dixon, Tony Kaanan, Helio Castroneves pa Will Power se človek vpraša kaj bi bilo bolje. Pa primer Sebastiena Bourdaisa. Očitno je F1 še vedno za veliko število dirkačev… Preberi več
Leclerc se še išče. Dejmo vlečt zaključke ko bomo na 3/4 sezone. Fant naj se najprej navadi na formulo1
Še strinjam in napisal sem, da so šele to tri dirke, a v kolikor so bo še iskal naprej in se ne bo našel ( pa ne samo on, kajti ni govora le o njem) ne bo kasneje v sezoni izgovorov. Problem so bolj pričakovanja vodilnih v ekipah in novinarjev, kateri so lahko tudi vzrok nza take razplete…upam pa, da se strinjate, da dosedaj to ni to, ni pa konec in ima še možnost dokazovanja.
Kaj imajo vsi trije novinci, po moje manjka tukaj še Gasly, skupnega? Nobeden med njimi ne sedi v ne vem kako dobrem dirkalniku. Ob omejeni možnosti testiranja, kjer bi si lahko nabirali kilometre, imajo zraven vsaj še težavo ukvarjati se z težavnimi dirkalniki, ki jih imajo na razpolago. Pa morda še z kakimi “političnimi” pritiski (Hartley,Sirotkin). Če se zadeva pogleda z tega zornega kota in seveda če se vzame v obzir da nobeden med njimi še nima kaj dosti dirk za sabo, bi bilo pametno še malce počakati. Pa vendar: Hartley. Dober voznik, novozelandci nikoli niso imeli slabih, je pa… Preberi več
Marros, imava podoben pogled, a rad bi poudaril nekaj, pišem, zato menim, da ni fer čakati na tistih 3/4 dirk, kajti takrat je res lahko biti pameten, ko je vsem vse že zdavnaj jasno. Menim da je naloga vsakega pisca, da je po svoje tudi avantgarden, in tudi če se zmoti, da prej gre tja, kjer si drugi, zaradi premalo poguma ali znanja, enostavno ne upajo. Res so vsi omenjeni vozniki v bolidih, kateri zahtevajo izkušnje, a prodali so nam jih za dobre, torej bi morali tudi to rešiti. Primerjave so samo znotraj ekipe, zato je prav Gasly tista primerjava… Preberi več
No glede Hartleya je zgodba, uradna, kot jo je povedal sam naslednja. V njegovem prvem obdobju enosedežnih dirkalnikov je bil še emocionalno nezrel, pogrešal je tudi domovino. Rešitev je našel v WEC-u. Lani spomladi je poklical Marka in mu povedal da ni več isti voznik kot je bil tam nekje okrog leta 2010. Po rošadi Kvyat, Sainz jr, Palmer, Renault, Toro Rosso je dobil priložnost ob Gaslyu tudi on. Imel je seveda tudi točke za superlicenco. Marko, ki po svoji dobri stari navadi ni prebavljal določenega voznika (tokrat Kvyat) si je misli, da pač rajši vzame nekoga, ki ga pozna… Preberi več
Marros, pa ne mi zameriti, ne predstavljam si Marka z orošenim očesom, kako posluša Hartneya po telefonskem klicu in mu verjame, kako se je spremenil. Pa kar recite, da sem hudoben. Prej bi rekel, da res ni bilo na razpolago nobenega primernega s Superlicenco. A spet je to moje mnenje….
No, kot sem že omenil gre za povzetek intervjua z Brandonom Hartleyem ob njegovem lanskoletnem debiju v F1. Če se je Marko Hartleya zasmilil ali ne, to ve Marko sam. Je pa res da je Brendon imel na mizi pogodbo za nastopanje v IRL prvenstvu za letošnje leto. In to v konkurenčnem moštvu. Fantu je v lanskem letu cena precej zrasla. Če se pogleda kakšno kariero so naredili tam prek luže Scott Dixon, Tony Kaanan, Helio Castroneves pa Will Power se človek vpraša kaj bi bilo bolje. Pa primer Sebastiena Bourdaisa. Očitno je F1 še vedno za veliko število dirkačev… Preberi več