
Kontroverzno trčenje med Maxom Verstappnom in Sebastianom Vettlom na VN Kitajske je bila po dirki ena izmed glavnih tem v karavani Formule 1. Verstappen se je sicer po incidentu Nemcu opravičil, kljub temu pa nekateri menijo, da je šel tokrat enostavno predaleč. Niki Lauda je po dirki dejal, da so bo kmalu potrebno vprašati ali je mladi nizozemski dirkač dovolj inteligenten za dirkanje v elitnem razredu motošporta.
Max je po dirki svojo napako nemudoma priznal in za nemški Bild povedal:
“To je bilo navadno sr***. Bila je moja krivda, a sedaj ne morem storiti ničesar.”
Do svojega varovanca je bil kritičen tudi Red Bullov svetovalec Helmut Marko:
[su_quote]Preprosto se mora naučiti kako se nadzorovati. Povedal sem mu, da bo njegov čas še prišel, ampak ne more prehitevati stvari. Zaveda se, da je sam zapravil zmago, mi pa smo ostali brez prvih dveh mest. [/su_quote]
Še bolj kritičen pa je bil Mercedesov neizvršni direktor Niki Lauda:
[su_quote]Človek se ponavadi iz svojih napak kaj nauči, kar pa pri Maxu očitno ne deluje. Na določeni točki nekaterih napak ne moremo več pripisovati mladosti in neizkušenosti, temveč se moramo vprašati o dirkačevi inteligenci. [/su_quote]
Do vsega tega prihaja zato, ker dirkači v F1 prihajajo vse mlajši in mlajši. In nekateri, kot je na primer Max zelo hitro pridejo v najboljša moštva. In ta moštva zahtevajo rezultate. Lahko si mlad in hiter. Toda biti zraven še preudaren je pa nekaj povsem drugega. V Red Bullu imajo voznika, ki je kompleten. In ta ni Max. Vzrok? Vedno sem bil mnenja da je za voznika boljše da preživi dve, tri sezone za volanom slabšega bolida. Tako se nauči potrpežljivosti. Tako pa… To je Maxova četrta sezona in kaj vidimo? Sistem dirkanja če gre gre, če pa ne… Preberi več