
Morda je bil malce podcenjen, premalo politično spreten, ne toliko konstanten in zagotovo ni imel sreče pri izbiri ekipe. V trenutku, ko je imel svoj dan pa je bil njegov eleganten dirkaški stil izziv za vsakega nasprotnika na progi. Carlos Reutemann je hkrati eden izmed zgolj štirih voznikov, ki so že na svoji prvi dirki dosegli pole position, in če vemo, da so v tej druščini še Nino Farina, Mario Andretti in Jacques Villeneuve, je ta Reutemannov dosežek še toliko bolj presenetljiv, še posebej če upoštevamo, da ga je leta 1972 dosegel z Brabhamom BT34, ki ne samo, da je bolj kot po hitrosti slovel po svoji nenavadni obliki, šlo je za bolid star leto dni.

Carlos Reutemann je bil prvi dirkač, ki ga je v Brabham pripeljal njegov novi lastnik Bernie Ecclestone. Nekateri ga marajo, drugi ne, toda Ecclestone je imel pri izbiri voznikov vselej izjemno dober okus in je znal prepoznati dirkaško kvaliteto. Prvo sezono si je garažo delil z Grahamom Hillom, čez dve sezoni pa se mu je pridružil Carlos Pace s katerim sta bila dirkaški dvojec Brabhama vse do konca sezone 1976. Reutemann je prvič zmagal leta 1974 na Veliki Nagradi Južne Afrike (takoj po smrti Peta Revsona). V tisti sezoni je dosegel še dve zmagi, toda ostali rezultati niso bili najboljši. Naslednje leto je bil bolj zanesljiv in je z eno zmago prvenstvo končal na tretjem mestu.
Leta 1977 je prestopil v Ferrari in tu se je začela njegova nesreča s prestopi. To sezono je imel ob sebi močnega Nikija Laudo, naslednje leto pa je minili v znamenju prevlade premočnih Lotusov in Brabhamov, kamor se je preselil prav Niki Lauda. Lole je nato prestopil v Lotus in zasedel sedež preminulega Ronnija Petersona , a svetovni prvak je postal Jody Scheckter s Ferrarijem, ki ga je Reutemann pravkar zapustil. Nato je odšel Williams, kjer je imel prednost svetovni prvak sezone 1980 Alan Jones. Prav pomanjkanje Jonesove pomoči mu je za prgišče točk izmaknila naslov sezone 1981, ki ga je osvojil Piquet z Brabhamom Bernija Ecclestona, s katerim je svojo kariero začel Carlos Reutemann. Po dveh dirkah v sezoni 1982 je imel vsega dovolj, prvak pa je ironično postal Keke Rosberg v Williamsu. Kariera Carlosa Reutemanna je torej lep primer kako pomemben je pravi trenutek v Formuli ena, saj izključno prava ekipa ni dovolj.

Z dvanajstimi zmagami je Carlos Reutemann za Fangiom zagotovo drugi najboljši argentinski voznik. Kot zanimivost velja omeniti, da je bil Reutemann na stopničkah tudi v Rallyu. V kategoriji, ki bi ji danes rekli WRC, je v letih 1980 in 1985 na domači dirki prišel do tretjega mesta. V zrelih letih je odšel v politične vode in postal guverner dežele Santa Fe.
Carlos Reutemann je vozniška ikona poznih sedemdesetih let. Zanimivo Lole je, kot brat dvojček podoben znanemu novinarju Giorgiu Pioli. Morda je bil resnično premalo vztrajen in v ključnih trenutkih premalo zbran, toda kljub napakam je bil izjemno priljubljen in cenjen dirkač.
Simon Jazbec
Carlos Reutemann je kljub svojemu grobemu “macho” videzu bil zelo občutljiv človek. Deloval je mrko in odbijajoče in zaradi tega je bil tudi pogosto napačno viden. Sam je dejal da mu skozi glavo vedno gre sto misli in to je tudi bil vzrok da so rezultati bili taki kot so bili. Gordon Murray je dejal da je Carlos, figurativno rečeno, zaprt v škatli iz katere gleda ven in si govori ” Lauda je boljši, Fittipaldi je boljši, Scheckter je boljši, torej sem lahko samo četrti.” Če tisti dan ni gledal iz škatle ven je bil prvi. Frank Williams je leta… Preberi več