
Potem, ko smo v lanski sezoni na večini dirk videli zgolj en postanek v boksih, bi lahko v novi sezoni, vsaj pri nekaterih moštvih videli precej drugačno sliko. Dvig temperature na dirkališču v Barceloni je namreč s sabo prinesel tudi prve težave s prekomerno obrabo Pirellijevih pnevmatik.
Po zimskih razmerah v prejšnjem tednu se je včeraj v Barceloni temperatura zraka dvignila do 19°C, asfalt pa se je ogrel do cca 30°C, kar pa je še zmeraj bistveno hladneje od temperatur, ki dirkače čakajo na večini letošnjih dirk. Kljub temu pa so se nekateri dirkači že soočali s prvimi težavami z degradacijo gum.

Dirkač ekipe Haas Kevin Magnussen je bil nad obnašanjem novih Pirellijevih pnevmatik presenečen:
[su_quote]Zadnje soft pnevmatike so bile skoraj povsem uničene, kar je nekaj česar ne pričakuješ v tako hladnem vremenu. Hkrati smo imeli tudi težave s prekomerno obrabo prednje leve gume. Nad tem smo bili zelo presenečeni. Ne vem za ostala moštva, a zaenkrat imamo kar nekaj težav z razumevanjem novih pnevmatik. Po eni strani se ne ogrejejo prav hitro, po drugi pa se izjemno hitro obrabljajo. [/su_quote]
Magnussen je še razkril, da je imel velike težave ob preizkusu starta z mesta na startni vrsti ob koncu testnega dne:
“Start, ki smo ga preizkusili ob koncu dne je bilo skoraj nemogoče izvesti in kaj takšnega se na dirki ne sme zgoditi. Gume so se vrtele v prazno in komaj mi je uspelo speljati z mesta.”

Podobne težave so imeli tudi pri Mercedesu in Toro Rossu. Lewis Hamilton je po izstopu iz bolida povedal:
[su_quote]Medium različico pnevmatik je izjemno težko spraviti na delovno temperaturo. Soft se sicer ogrejejo hitreje, a je obraba kar precej velika. Razumevanje novih pnevmatik je bil zagotovo glavni izziv s katerim smo se danes soočili.[/su_quote]
S svetovnim prvakom se je strinjal tudi Pierre Gasly (Toro Rosso):
[su_quote]Oprijem je sicer dober, obraba novih pnevmatik pa je precejšnja. Čaka nas še veliko dela, saj se letošnje različice gum, kar precej razlikujejo od lanskih.[/su_quote]
Za konkretnejše napovedi je sicer še prezgodaj, bo pa zanimivo opazovati obnašanje novih Pirellijevih gum ob dodatnem dvigu temperatur. Predvsem bo zanimivo spremljati obrabo najmehkejše hypersoft različice na daljših razdaljah.
Nas čaka vrnitev v leto 2013?
Matej Plešej
@matejf1-si
Uffff tole ne Mercu pa ne izgleda najbolje
zgleda obupno pa sploh ni šlo za simulacijo dirke. Mogoče pa Mercedes naredi kak skrivni test več 😂
Zanimivo, žulji ( blister) so na sredini tekalne površine pneumatike. V vsej moji prirojeni hudobiji je zanima s kakim pritiskom so krožili, kajti minimalnega verjetno Pirelli ni določil ( oz ni objavil) a bolidi na testiranju niso podvrženi kontroli….
V kolikor drži, da je medium le lanski Soft……je tu nekaj drugega spodaj.