
Sebastian Vettel (Ferrari) je zmagovalec uvodne dirke nove sezone Formule 1 v Melbournu. Nemec je s postankom med virtualnim varnostnim avtomobilom nadoknadil več, kot deset sekund zaostanka in prehitel Lewisa Hamiltona. Aktualni svetovni prvak kljub številnim poizkusom ni zmogel prehiteti Nemca in je dirko končal kot drugi, tretji pa je bil Kimi Raikkonen v drugem Ferrariju.
V nedeljo nas je v Melbournu pričakal sončen, a hkrati precej vetroven dan. Dirkači so s formacijskim krogom prvič pričeli 10 minut čez polno uro in napetost pred prvo dirko nove sezone je bila na vrhuncu.
Rdeče luči so ugasnile in Hamilton je startal dobro in v prvem ovinku ubranil prednost pred obema Ferrarijema. Kimi Raikkonen pa se ni predal in se je z odličnim izhodom iz drugega ovinka nemudoma znašel v zavetrju srebrne puščice. Finec je poizkusil z napadom po zunanji strani v tretji ovinek, a je bil za malenkost prekratek.
Sebastian Vettel je ostal ne tretjem mestu, Kevin Magnussen pa je z odličnim startom prehitel Maxa Verstappna in prišel na četrto mesto. Mladi Nizozemec v uvodnem delu dirke nikakor ni našel poti mimo Haasa pred sabo. Verstappen je poizkušal vse in z vožnjo na meji mogočega v 10. krogu izgubil nadzor nad zadkom svojega Red Bulla in se zavrtel v prvem ovinku, kar je pomenilo, da so ga prehiteli še Grosjean, Ricciardo in Hulkenberg.
Že v uvodnem delu dirke je zaradi okvare hidravlike odstopil Marcus Ericsson (Alfa Romeo Sauber), sledil pa mu je tudi Sergey Sirotkin (Williams)
Tranquilo, Max…
El trompo de Verstappen. #AUSmovistarf pic.twitter.com/OPWTmBkcaq— F1 en Movistar+ (@movistar_F1) March 25, 2018
V 15. krogu smo iz zadka bolida Toro Rosso Honda Pierra Gaslya uzrli moder dim in mladi Francoz je po ukazu svoje ekipe lahko zgolj zapeljal v garažo. Hamilton je ohranjal dobri dve sekundi prednosti pred Raikkonenom in pri Ferrariju so Finca v 19. krogu poklicali bokse. Pri Mercedesu so takoj odgovorili in Hamilton je zanesljivo ubranil prednost Raikkonenom, Sebastian Vettel pa je ostal na stezi.
Nato pa se je drama šele začela. Na postanek sta odšla oba dirkača moštva Haas in nato eden za drugim končala dirko že po nekaj ovinkih. Kevin Magnussen je svoj bolid parkiral ob izhodu iz drugega ovinka in na stezi je zavladal režim virtualnega varnostnega avtomobila. Pri Ferrariju so Vettla nemudoma poklicali v bokse in Nemec se je na stezo vrnil tik pred presenečenega Hamiltona, ki ob Vettlovem postanku ni mogel dirkati s polno hitrostjo.
Vettel pits under the Virtual Safety Car and that allows him to leapfrog Hamilton through the stops for the lead of the race
Sky Go: https://t.co/BrvZClkc9Z
Blog: https://t.co/6Pmmaufef3#SkyF1 #F1 #AusGP pic.twitter.com/l3FxeiHxck— Sky Sports F1 🏎 (@SkySportsF1) March 25, 2018
Raikkonen je ostal na tretjem mestu, Ricciardo je bil četrti, na peto mesto pa se je prebil Fernando Alonso. V zadnjih 20. minutah nas je čakal epski obračun tako za zmago, kot za tretje mesto. Hamilton se je takoj po umiku varnostnega avtomobila zalepil za Sebastiana Vettla, Ricciardo pa za Raikkonena.
📻 HAM: “I’m going for it!”
Hamilton is fired up as he pushes to catch Vettel
But pushes too hard, and drops time to the race leader with a lock-up#AusGP #F1 pic.twitter.com/aE7yNE1Yop
— Formula 1 (@F1) March 25, 2018
Hamilton je krog za krogom poizkušal mimo Vettla, a je bil vselej za malenkost prekratek in se je nekaj krogov pred koncem dokončno vdal. Tudi Kimi Raikkonen je zadržal mirno kri in uspel ubraniti vse napade Daniela Ricciarda. Odličen rezultat je uspel tudi Fernandu Alonsu, ki je dirko končal na petem mestu.
Y-E-S! #Seb5 #Kimi7 #AusGP #ForzaFerrari pic.twitter.com/Ke1P9DDzGY
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) March 25, 2018
REZULTATI:
1 | ![]() |
Ferrari | – | |
2 | ![]() |
Mercedes | 5.036 | |
3 | ![]() |
Ferrari | 6.309 | |
4 | ![]() |
Red Bull | 7.069 | |
5 | ![]() |
McLaren | 27.886 | |
6 | ![]() |
Red Bull | 28.945 | |
7 | ![]() |
Renault | 32.671 | |
8 | ![]() |
Mercedes | 34.339 | |
9 | ![]() |
McLaren | 34.921 | |
10 | ![]() |
Renault | 45.722 | |
11 | ![]() |
Force India | 46.817 | |
12 | ![]() |
Force India | 1’00.278 | |
13 | ![]() |
Sauber | 1’15.759 | |
14 | ![]() |
Williams | 1’18.288 | |
15 | ![]() |
Toro Rosso | 1 lap | |
16 | ![]() |
Haas | 34 laps | |
17 | ![]() |
Haas | 36 laps | |
18 | ![]() |
Toro Rosso | 45 laps | |
19 | ![]() |
Sauber | 53 laps | |
20 | ![]() |
Williams | 54 laps |
Tv 3 sploh ni bilo slabo? Bolje to kot nic
Brez zamere a neighborhood osebno bolje kot nič ni na nivoju dobro…. mogoče sem preveč zahteven. Vprašanje je, ali si želimo in zaslužimo tako kvaliteto, kot jo vidimo na tujih TV, kajti če oni lahko imajo, zakaj smo mi manj vredni….
Ne razumem Simon kaj ti gre tak v nos Tv3. To boš zdaj ponavljal celo sezono.
No jaz bi komentiral nekaj na to temo. Prvič kaj imajo sosedje kar mi nimamo. Denarna sredstva, bivše voznike F1, ki imajo tudi dar govora in predvsem tradicijo pojmovanja kaj je F1. Če se pogleda dejstvo da F1 ni bilo 2 sezoni lahko zaključimo da vodilnim na naših TV mrežah ni bilo do tega športa. Pač smučanje, košarka, nogomet, skoki itd. V svetovnem motokrosu imamo voznika, ki ga lahko primerjamo z Marcom Marquezom v GP-u, ampak to pač ni nič če v daljavo skoči Peter Prevc. Pred 20-imi leti smo imeli Igorja Jermana v Superbiku, odličen dirkač, pa zmagovalec 24… Preberi več
Lepo napisano popolnoma se strinjam z tabo.
Hvala.
Marros saj kot moder pisec si napisal vse, le meni nekaj samo da je, ni zadosti, pa prav tuji komentatorji so reciva standard h kateremu težiti. Vem če si lačen, je pač tudi star kruh dober, ampak leta 2018 ni prav, da smo v Sloveniji lačni, pa ne da iščem krivce in izgovore. Komentator, posebej na TV mora vedeti več ali vsaj toliko kot gledalci, oba veva pa da temu, na žalost ni tako….zato tudi kritičnost
Se strinjam. Pa malo, da rečem “safta” mora dodati (tipa Watson, Hunt). Nisem strokovnjak za smučarijo. Je tudi ne spremljam. Ampak tam nekje v sezoni 2001-2002 sem pa spremljal slalomske tekme. Bergant-Cerkovnik. Dober tandem. Tako da mi je kot nepoznavalcu bilo kar ok takratno komentiranje. Problem pri nas je pa tudi v tem kdo je pri koritu in kdo ne. Medtem ko pa nekje obstaja nekdo, ki v našem primeru (govorim o F1), ve veliko, to ve tudi na zanimiv način obrazložiti, pa pri tem nima možnosti da bi se dokazal.
Štofl, Verštapn, 1.3 s med ultra in super soft in še 2s do soft, ne vem kje sta dobila take sfaljene podatke, razlike je kakšne 0.5 s med posameznimi gumami, potem na začetku sta kar naprej trdila, kako nobeden ne bo šel na soft gume, pa so šli skoraj vsi, večkrat sta tudi govorila o rdečih soft gumah pa tako naprej… Saj hvalabogu, da imamo prenos, ampak se bosta morala komentatorja kar precej izboljšat, da bo vse skupaj nekako dobro za poslušat in pohvalit…
Slišal sem tudi Lens Štrol. No kje je to nastalo ne vem. Glede Maksa pa imam osebno zgodbo. V mestu kjer živim živi tudi nizozemka, kakih 50+let stara. Pa jo vprašam kako je z izgovorjavo tega imena. Pa mi reče ” Makš Ferštapen”. Tako da pač…
Kaj je bil problem pri Haasu, da sta oba odstopila takoj po postankih v boksih? Neustrezno privita guma?
Tako…Pri obeh naj bi bilo enako
Baje postrani privita matica….2x😮😮😮😮😮😮
Čisto na pamet govoriš.
No dragi Hammertime, tu imaš članek o tem kaj se je zgodilo, pa z uradne strani F1. Ti pa ostali lahko sami razmislite, koliko kdo govori na pamet ….
https://www.formula1.com/en/latest/headlines/2018/3/cross-threaded-wheel-nuts-caused-haas-double-dnf.html
Prav imaš jaz sem tudi včeraj iskal razlago. Se ti opravičujem lp
Kaj še hočemo boljše! Glavno je da ja Wettel zmagal !!
Ne vem če sem edini, ampak danes se mi zdi za veliko konspiracijo v zmagi Ferrarija. Najprej oba dva Haasa nemorejo zašraufati v pitu. Ko ne uspe Magnussen, potem parkira Grosjean na nevarnem območju steze kako bi povzročil VSC. Spomnite se na “Crashgate” v Singapurju 2008. Kot da bi Liberty Media hotel pokazati da je res konkurečna sezona pred nami, kar ni res…Mercedes je nažalosti spet daleč pred Ferrarijem. Z mehkejšo komponento je Hamiltonov W09 imel 0.350s-0.450s prednost pred RAI oz. VET. S softom tudi je bila prednost…HAM je dvakrat pristopil izpod 1 sek. oz. v DRS cono. Razlog (ne)prehitevanja… Preberi več
Bobi, sem po izobrazbi obramboslovec, torej so mi teorije zarote v temelju všeč, a tu nimamo dokazov, brez njih pa sam ne bi nič pisal….imam pa eno vprašanje, zakaj ne Sauber in zakaj Haas. Günther Steiner nima rad Rdečih operativcev, spomnimo se kako je imel rad lani Giovinazzija….pri zarotah je pa pravilo tako, ko zadevo vedo trije, sta že dva preveč…
Nima rad Rdečih ampak je dobil SF70H na pladenj v celoti. Zakaj ne Sauber? Ne vem, mogoče zaradi ugleda novega Alfa Romea, kjer vsaka pozicija boljša kot zadnje pomeni veselje za Marchionne (vsaj tako je on dejal). Sicer ja, seveda da dokazov ni, ampak je zelo sumljivo vse kar se je zgodilo v teh krogih. Tudi Mercedes je vpleten v tej igri, vsi vemo da so premočni in zdaj umetno…Liberty Media predstavlja nam kao boste gledali napeto sezono Formule 1. Po dirki tudi je Horner rekel da se Mercedes nedvomno igra z drugimi moštvi. Spet pravim, hočem da to ni… Preberi več