Formula 1 2018: Je Mercedes sekundo spredaj?

5

Prve simulacije dirke s polno posodo za gorivo, ki so jo dirkači opravili ob zaključku testiranj v Barceloni so odkrile nekatere zanimive podrobnosti. Medtem, ko sta Sebastian Vettel in Kimi Raikkonen s Ferrarijem SF71H kraljevala na rezultatski tabeli, je Mercedes svojo moč demonstriral v simulaciji dirke, ki je izgledala milo rečeno impresivno.

Rezultate testiranj seveda nikoli ne smemo jemati smrtno resno, saj je vključenih preprosto preveč spremenljivk, ki jih ne poznamo. Moštva neprestano manipulirajo s količino goriva in močjo pogonskih sklopov, posledično pa je simulacija dirke, ki jo dirkači praviloma izvedejo v zadnjih dveh testnih dneh, eden izmed bolj verodostojnih kazalcev pripravljenosti.

https://youtu.be/zNzit6Zu-C4

Ni skrivnost, da nas v sezoni 2018 ponovno čaka troboj velikih. Mercedes, Ferrari in Red Bull so vsaj zaenkrat v svoji ligi in jasno je, da bomo zmagovalca uvodnih dirk iskali med dirkači velike trojice, vsaj trenutno pa izgleda, da je Mercedes ponovno korak spredaj.

Hamilton in Bottas sta opravila izvrstno simulacijo dirke, kjer sta vseh 60 krogov nizala izvrstne čase. Tik pred koncem pa sta tako Hamilton in Bottas z lahkoto vozila čase v območju 1:19, kar je celo na nivoju lanskega pole positiona.

 

[chart id=”9313″]

Povprečni čas simulacije dirke:

Lewis Hamilton (60 krogov, M-M-M) : 1:21.576

Valtteri Bottas: (60 krogov, M-M-M) 1:21.448 

Sebastian Vettel: 52 krogov, SS-M-M) 1:21.913

Kimi Raikkonen (47 krogov, SS-M-HS) 1:22.469

Max Verstappen: (59 krogov; M-M-M) 1:22.264 

[su_box title=”Mercedes, Red Bull, Ferrari” box_color=”#af2c2c” title_color=”#ffffff”]Po navedbah nemškega AMuS naj bi Renaultov GPS sistem razkril, da imajo pri Mercedesu vsaj tri desetinke pred Red Bullom in še nekoliko več pred Ferrarijem. [/su_box]

Ne samo, da Hamilton in Bottas v svoji simulaciji, za razliko od Ferrarijevih dirkačev, nista uporabila mehkejših različic, v glavnem sta dirkala s precej obrabljenimi medium pnevmatikami, ki so imele za sabo že kar nekaj krogov.

[chart id=”9317″]

Če primerjamo čase Bottasa in Vettla lahko opazimo, da je Mercedes v drugi polovici simulacije še pridobival, kar bi lahko potrdilo tezo o potencialno večji porabi goriva Ferrarija SF71H. Seveda pa ne moremo izključiti možnosti, da so pri Ferrariju iz določenih razlogov vozili z zmanjšano močjo motorja.

[chart id=”9320″]

Ferrari in Red Bull sta imela skozi razdaljo dirke relativno podoben ritem. Vettel je bil nekoliko hitrejši od Verstappna, sta pa bila oba precej oddaljena od časov, ki so jih dosegali pri Mercedesu, sploh v samem zaključku simulacije s prazno posodo za gorivo.

Formula 1 2018: Občutki pred začetkom sezone

Moštva prva ura resnice čaka že na kvalifikacijah na Albert Parku, kjer bodo vse maske padle in dokončno bomo izvedeli kdo je najbolje opravil svoje delo in kakšna bo njegova prednost.

Nesporno dejstvo je, da so pri Mercedesu ponovno izdelali izjemen bolid, ki ga bo težko premagati in v kolikor nimajo pri Ferrariju in Red Bullu še dodatnega asa v rokavu bo srebrna puščica že v Melbournu zadela marsikatero srce.

Matej Plešej

guest
5 Komentarji
najstarejši
najnovejši najbolj priljubljeni
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje
Hamertime

Hamilton ne rabi najhitrejši dirkalnik je to voznik. Alonzo že lani ga je premagoval moštveni dirkač novinec plus tega je imel slabši dirkalnik to je že navajen tudi Hamilton mu je pokazal pri McLaren

Jesse Pinkman

Bi bilo super, če bi še napisali s katerimi gumami so vozili različne simulacije dirke, katere so zgoraj navedene, saj sem par krat zasledil, da je Ferrari vozil simulacijo s tršimi gumami kot Mercedes.
Drugače pa ja, top 3 so pomoje na isti ravni kot lani, mogoče bodo Ferrari pa Red Bull bližje na določenih dirkah Mercedesu kot lani. Sam pa komaj čakam proste treninge v Melbournu.

Jesse Pinkman

Ojoj se opravičujem, gledal sem le spodnje grafe. Hvala za odgovor.