
Po poročanju ugledne angleške revije Autosport naj bi pri Ferrariju z zadnjo specifikacijo pogonskega sklopa našli dodatnih 10 konjskih moči, kljub močno povečanim zahtevam po zanesljivosti zaradi dodatne omejitve števila pogonskih enot v letošnji sezoni.
Glede na to, da bo imel vsak dirkač v celotni sezoni na voljo zgolj tri pogonske enote, so morali proizvajalci veliko pozornosti nameniti vzdržljivosti agregatov, ki bodo morali zdržati sedem polnih dirkaških vikendov.
Autosport poroča, da naj bi si pri Ferrariju postavili cilj, da najmanj ohranijo moč pogonskega sklopa, ki so jo imeli ob koncu sezone. Kljub temu pa naj bi imela specifikacija 062EVO, ki jo bodo pri Ferrariju uporabili v Melbournu, še deset konjskih moči več.
V Ferrarijevem oddelku za razvoj motorjev so se pod vodstvom Corrada Lottija v glavnem osredotočili na iskanje izboljšav ob nizkih in srednjih hitrostih, kar naj bi prineslo večji napredek v samem času na krog. Ferrarijev nov pogonski sklop bo tako opremljen z lažjim sistemom turbo polnilnika, korak naprej pa pa naj bi v Maranellu storili tudi pri polnjenju enote MGU-H.
Pri Ferrariju naj bi še večji napredek načrtovali z drugo specifikacijo pogonskega sklopa, ki jo bodo predstavili tekom sezone. Pri Autosportu pa še dodajajo, da naj bi ta trenutek največ preglavic Ferrarijevim inženirjem povzročala prekomerna poraba goriva.