
Legendarni inženir Adrian Newey meni, da bi se moral pravilnik Formule 1 znova osredotočiti na spodbujanje genialnih idej, Formula 1 pa bi se morala distancirati od nagrajevanja ekip z največjim proračuni.
Pri Liberty Media nameravajo z nastopom novih pravil v sezoni 2021 uvesti omejitve proračunov in omogočiti bolj enakomerno porazdelitev sredstev med vsa moštva. Newey pa meni, da v kolikor želimo boljšo Formulo 1, zgolj omejitve izdatkov ne bodo dovolj. Sam si želi predvsem spremembe in večji nadzor pri samem procesu konstrukcije bolidov ter ukinitev dragih simulacij v vetrovnikih. Britanski inženir poudarja, da bi takšen ukrep posledično poskrbel tudi za znižanje stroškov.
[su_quote]Ukrep omejitve proračunov funkcionira predvsem v teoriji, v realnosti pa se bojim, da ne. V kolikor bi omejili uporabo orodij bi potrebovali veliko manj ljudi. Iz tehnične perspektive so vetrovniki, kot dinozavri, ki so na robu izumrtja. Pri razvoju bolida namreč vse več stvari opravimo s koncepti fluidne dinamike, oz. računalniške simulacije vetrovnika.[/su_quote]

Newey tako predlaga, da bi ekipe imele na voljo standardni program za simulacijo vetrovnika, kar bi preprečilo, da bi najboljši bolid vselej razvile ekipe z največ sredstvi in najboljšo opremo, hkrati pa bi nagradilo trud in ideje inženirjev. Legendarni konstruktor hkrati predlaga, da bi omejili elemente, ki jih ekipe razvijajo tekom sezone.
[su_quote]V kolikor bi ekipe vedele, da lahko na leto razvijejo zgolj 5 različnih modelov zadnjega krilca, bi pošteno premislile katero verzijo pripeljati v Monzo, katero pa v Monako. To bi inženirjem omogočilo, da se osredotočijo na ključne stvari.[/su_quote]
Newey še opozarja, da so pogonski sklopi trenutno najpomembnejši element Formule 1 in poudarja, da je Mercedesov motor tako dober, da njegove prednosti ni možno izničiti tudi z najboljšo možno šasijo.
[su_quote]Mercedes je razred zase na vseh področjih. Moč motorja, poraba goriva, vozne lastnosti, MGU-H. Tega ni možno nadoknaditi še s tako dobrim bolidom. Medtem, ko imamo mi na aerodinamičnem oddelku zaposlenih 125 ljudi, jih imajo pri Mercedesu dvakrat več. [/su_quote]