
Medtem, ko Formula 1 in ostale dirkaške serije pod okriljem FIE v sezoni 2018 pričenjajo novo obdobje s sistemom Halo, so v ameriški seriji IndyCar predstavili svojo verzijo sistema namenjenega zaščiti dirkačevega kokpita.
Vodstvo serije Indy je večkrat zavrnilo implementacijo sistema Halo na svoje bolide, saj naj bi analize pokazale, da naj le ta ne bi bil primeren za dirkanje na ovalu. Halo naj bi namreč bistveno oviral dirkačevo vidno polje.
Serija IndyCar, ki se je v zadnjih letih soočila z dvema tragičnima primeroma, ko sta življenji izgubila Justin Wilson in Dan Wheldon, posledično že nekaj časa v sodelovanju s proizvajalcem šasij Dallara razvija svojo verzijo zaščitnega sistema, imenovanega “windscreen”.

Podobni rešitvi sta v Formuli 1 predstavila Red Bull in Ferrari, ki pa nista naleteli na najboljši odziv. Sebastian Vettel je celo dejal, da se je po vožnji s Ferrarijevim sistemom “shield” počutil rahlo omotično.
[su_slider source=”media: 7909,7910″ link=”image”]
V Indy-u pa poudarjajo, da Windscreen tovrstne težave odpravlja, a bodo nadaljevali v prihodnjih mesecih nadaljevali z intenzivnim testiranjem svojega varnostnega sistema v vseh vremenskih razmerah. Naslednji test bo potekal 8. februarja na ovalu v Phoenixu.