“Nove Pirellijeve gume bodo povečale število prehitevanj”

2

Glavni strateg moštva Mercedes James Vowles je prepričan, da bodo nove Pirellijeve pnevmatike v prihajajoči sezoni bistveno pripomogle k tesnejšemu dirkanju.

Italijanski gumar je pred novo sezono modificiral vse različice gum za suho stezo, ki naj bi bile občutno hitrejše, hkrati pa naj bi bila tudi obraba bistveno višja, kar bo pomenilo, da bomo videli več postankov v boksih, kot je bil to primer v preteklih letih.

Pri Pirelliju so pred novo sezono predstavili dva dodatna kompleta gum za suho stezo in bodo moštom ponudili spekter petih zmesi pnevmatik, od najmehkejše Hyper-Soft, pa do ekstremno trde Super-Hard različice.

Vowles je pred začetkom testiranj izrazil prepričanje, da bo nova generacija gum zagotovilo za tesnejše obračune na stezi:

[su_quote]Nove gume so mehkejše, kar pomeni večjo obrabo, padec časov na krog in več postankov v boksih. Lani smo imeli situacijo, ko so lahko bolidi z zelo starimi gumami še zmeraj vozili hitre čase. Posledično je bila na conah zaviranja razlika med bolidi s starimi in tistimi z novimi pnevmatikami premajhna. Letos bo ta razlika večja, kar bo pomenilo, da bomo videli več prehitevanj.[/su_quote]

Predstavnik Pirellija Mario Isola je ob tem dejal, da je zahtevno poiskati optimalno stopnjo obrabe gum, ki hkrati še dovoljuje varno dirkanje:

[su_quote]Ne želimo si pretirane degradacije gum, saj dirkači želijo voziti na polno, predvsem, ko napadajo dirkača pred sabo. Lani smo bili zaradi številnih novosti precej konzervativni, letos pa smo z mehkejšimi različicami lahko veliko bolj fleksibilni. V novi sezoni pričakujemo, da bodo časi na krog vsaj sekundo hitrejši v primerjavi z lanskimi. Menim, da se premikamo v pravo smer.[/su_quote]

Pnevmatike Pirelli v 2018: Kaj nas čaka in kaj nam želijo prodati…

Kimijevo hiper soft vstajenje?

guest
2 Komentarji
najstarejši
najnovejši najbolj priljubljeni
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje
Jesse Pinkman

Mislim, da ne bodo bili hitrejši. Na FP in Q verjetno, na sami dirki pa ne. Glede na to, da že sedaj so morali zelo varčevati z gorivom na nekaterih dirkah, kaj šele z raznimi komponentami (ICE, MGU-H, MGU-K…), sedaj bo tega še dosti več. Prehitevanja bodo bila, če bo kdo izmed Red Bullov, Mercedesov in Ferrarijev štartal bolj zadaj.

SimonJazbec

Vprašanje je bolj kompleksno kot se na prvi pogled zdi. Najprej o hitrosti, glede na celotno dirko, če bodo imeli postanek več bodo tam izgubili 23/25 sekund, katere dvomim, da bodo z mehkejšimi pneumatikami doprinesli notri. Strategije bodo, kot sem že pisal skoraj obvezne, zato res ni pričakovati večjega števila prehitevanj, a bodimo iskreni, so se izjave Maria Isole kdaj izkazale za resnične???