
Pri tobačnem gigantu Philip Morrisu so tudi uradno potrdili, da z blagovno znamko Marlboro ostajajo pokrovitelj Ferrarija tudi v prihodnosti.
Ferrari je sicer pred sezono ostal brez glavnega sponzorja, španske banke Santander, ki bo postala eden izmed pokroviteljev nogometne Lige Prvakov.
Sodelovanje med Ferrarijem in Philip Morrisom se je pričelo že sredi osemdesetih leta prejšnjega stoletja, zaradi restriktivne proti tobačne zakonodaje pa se je blagovna znamka Marlboro na rdečem bolidu zadnjič pojavila v sezoni 2007.
Očitno pa se Marlboro ponovno vrača na Ferrarijev bolid s svojo izpeljanko elektronskih cigaret IQOS.
Še tesnejše partnerstvo so danes z uradno izjavo potrdili tudi pri Philip Morrisu:
[su_quote]Philip Morris in Scuderia Ferrari sta uspešno 40 letno partnerstvo podaljšala še do leta 2021. Od sedaj naprej bo partnerstvo temeljilo na viziji sveta brez cigaretnega dima. Kadilce je potrebno prepričati, da so elektronske cigarete, zdravju manj škodljiva alternativa. Tako mi, kot Ferrari smo zavezani cilju, da postanemo nosilci te transformacije.[/su_quote]
V kakšni obliki se bo tobačni gigant s svojimi blagovnimi znamkami pojavil na Ferrarijevem bolidu, bomo torej izvedeli v prihodnjih mesecih.