Čakali in dočakali smo najbolj pričakovan bolid prihajajoče sezone Formule 1. Pričakovanja so bila velika, a niso povsem izpolnila vseh napovedi. Razumljivo je navijačem bolid njihove ekipe najbolj všeč, toda potrebna je racionalnost in objektiven pogled na situacijo. Bolid je pričakovano popolnoma rdeč, štiriperesna deteljica Alfe Romeo, pa se je na Ferrariju, še posebej letos, znašla nekoliko nepričakovano. Toda vrnimo se k bolidu z nenavadnim imenom, SF71H.
Naj na začetku priznam, da sem, vsaj po tem kar smo videli pri Red Bullu in Mercedesu pričakoval bistveno več. Predel nosu je zaenkrat skoraj identičen lanskemu, kakšnih vidnih izboljšav ali dodelav, kot smo jih lahko videli pri Sauberju ali Red Bullu, pa ni videti. Konceptualno je SF71H enak večini, do sedaj predstavljenih bolidov, razlika je zgolj v podaljšani medosni razdalji in iz tega izhajajočih prilagoditev. Zanimivo bo videti, kako se bo SF71H obnašal na stezi ob različnih okoliščinah, saj so bili v lanski sezoni s krajšo medosno razdaljo in svojo aerodinamično konfiguracijo zelo učinkoviti na mehkejših pnevmatikah. Postavlja se vprašanje ali bodo te spremembe vplivale na samo uravnoteženost bolida, kar bomo izvedeli prav kmalu.
“Konceptualno je SF71H enak večini do sedaj predstavljenih bolidov, razlika je zgolj v podaljšani medosni razdalji in iz tega izhajajočih prilagoditev.”
“Predel nosu je zaenkrat skoraj identičen lanskemu, kakšnih vidnih izboljšav ali dodelav, kot smo jih lahko videli pri Sauberju ali Red Bullu, pa ni videti.”
Sam sem bil nekoliko negativno presenečen bočnim delom bolida. Reže vstopnikov so bistveno večje od tistih videnih na Red Bullu, Nekoliko pa je stanjšan spodnji del. Morda gre za moj občutek, toda SF71H ob pogledu od spredaj deluje zelo masivno in visoko. Najširši del bokov je skoraj tako širok kot pri Renaultu, površina bočne reže pa je približno enaka tisti na zgornjem vstopniku, ki je konceptualno podoben Mercedesovemu, morda malenkost manjši. Zagotovo pa je večji od tistih, ki smo jih videli na bolidih z Renaultovimi pogonskimi sklopi. Tudi na samem zadku niso razvidni takšni napori, ki sta jih pokazala Ferrarijeva neposredna konkurenta, ki sta standarde močno dvignila.
Ferrari SF71H – 2018Ferrari SF70H – 2017
Za razliko od ostalih, do sedaj videnih bolidov, je na Ferrariju SF71H sistem Halo zelo dobro integriran v celoto. Pozornost pa so vzbudile tudi skrivnostne odprtine na ogledalih, ki odpirajo vprašanje ali gre zgolj za zavajanje konkurence, ali za dodatne vstopnike. Vsekakor je SF71H dokaz in vzpodbuda ostalim, da je možno tudi območje okrog ščitnika Halo, funkcionalno vključiti v celoto.
Veliko pozornosti so vzbudile skrivnostne odprtine na ogledalih SF70H
Potencialen zračni tok skozi ogledala na Ferrariju SF71H
Vsekakor nimam dostopa do podatkov, ki jih imajo pri Ferrariju in le ugibam lahko, kaj so s predstavljenimi rešitvami želeli doseči. Priznam, da sem pričakoval bistveno več, saj sem pri ostalih videl bolj zanimive rešitve. Glede na videno pa morda tudi nedavna izjava Sergia Marchionnea o ultimativni zveri ali popolnem polomu ni toliko iz trte zvita. Sam sem dobil enak občutek.
When you login first time using a Social Login button, we collect your account public profile information shared by Social Login provider, based on your privacy settings. We also get your email address to automatically create an account for you in our website. Once your account is created, you'll be logged-in to this account.
DisagreeAgree
I allow to create an account
When you login first time using a Social Login button, we collect your account public profile information shared by Social Login provider, based on your privacy settings. We also get your email address to automatically create an account for you in our website. Once your account is created, you'll be logged-in to this account.
Sam bi rekel, da skrivajo malo, ker je imel Mercedes pred njimi predstavitev (hec). To je verjetno osnova oz na sebi ima par lanskih delov. Na testih v Barceloni bomo verjetno že drugačen bolid videli, v Melbournu pa bo popolnoma spremenjen. Verjetno spet standardno italijansko taktiziranje hahah
Vsi skrivajo, a vsega se ne da, zakaj ne pišem na primer o obliki profilov stabilizatorjev je verjetno jasno, ker ti pokazani zagotovo ne bodo na dirkah. Nosni del je podoben, a zaradi drugačne medosne razdalje ni uporaben, prav tako pokrov motorja, ki je na bokih in sredini višji. Osebno sem pa pričakoval več.
Marros
23. februarja, 2018 12:13
A je kdo pomislil da je od zadnjega naslova Ferraria minilo že več kot 10 let?
Da, drži. Še huje je, če se pogleda to, da je McLaren od leta 2012, samo enkrat “stal na stopničkah”. Pa recimo Williams, ki je v zadnjih 13 sezonah osvojil samo eno zmago. Toda Ferrari je vseeno Ferrari. Williams ima oz. je imel finančne težave. McLaren je “eksperimentiral” z Hondo. Kljub zamenjavam ki so se dogajala v vseh omenjenih moštvih se mi zdi da je Ferrari vseeno bolj stabilen kot ostali dve moštvi. Zato se mi zdi da je 10 let že kar lepa doba.
Se strinjam in sprejemam kompromis. Samo…da naju kdo ne bi napadel oz. napačno razumel da sva že pred sezono odpisala Ferrari ha ha ha. Upam da bo boj dober in da ne bo spet kaka dominacija enega moštva. Pa ni važno katerega.
Sam bi rekel, da skrivajo malo, ker je imel Mercedes pred njimi predstavitev (hec). To je verjetno osnova oz na sebi ima par lanskih delov. Na testih v Barceloni bomo verjetno že drugačen bolid videli, v Melbournu pa bo popolnoma spremenjen. Verjetno spet standardno italijansko taktiziranje hahah
Vsi skrivajo, a vsega se ne da, zakaj ne pišem na primer o obliki profilov stabilizatorjev je verjetno jasno, ker ti pokazani zagotovo ne bodo na dirkah. Nosni del je podoben, a zaradi drugačne medosne razdalje ni uporaben, prav tako pokrov motorja, ki je na bokih in sredini višji. Osebno sem pa pričakoval več.
A je kdo pomislil da je od zadnjega naslova Ferraria minilo že več kot 10 let?
Leto več kot od zadnjega naslova Mclarna
Da, drži. Še huje je, če se pogleda to, da je McLaren od leta 2012, samo enkrat “stal na stopničkah”. Pa recimo Williams, ki je v zadnjih 13 sezonah osvojil samo eno zmago. Toda Ferrari je vseeno Ferrari. Williams ima oz. je imel finančne težave. McLaren je “eksperimentiral” z Hondo. Kljub zamenjavam ki so se dogajala v vseh omenjenih moštvih se mi zdi da je Ferrari vseeno bolj stabilen kot ostali dve moštvi. Zato se mi zdi da je 10 let že kar lepa doba.
To vse drži, a le če gledava konstuktorje, pri voznikih je zadnji naslov 2007, let ni 10 …..ampak že 11…….
Letos ob koncu leta bo 11. Raikkonen je postal prvak konec leta 2007. Sedaj smo pa vseeno na začetku leta 2018. Torej še ni 11 let.
Predlagam kompromis….. teče enajsto leto od zadnjega naslova 😉😉😉😉😉
Se strinjam in sprejemam kompromis. Samo…da naju kdo ne bi napadel oz. napačno razumel da sva že pred sezono odpisala Ferrari ha ha ha. Upam da bo boj dober in da ne bo spet kaka dominacija enega moštva. Pa ni važno katerega.