
Legendarni južnoafriški inženir Rory Byrne, ki je je bil glavni konstruktor Schumacherjevih šampionskih bolidov ob prelomu tisočletja, naj bi že vse od pomladi intenzivno delal na novem Ferrarijevem projektu za prihodnjo sezono, imenovanem tudi 669.
Potem, ko se je že pred lansko sezono precej ugibalo o Byrnovi vključenosti v razvoj SF70-H, naj bi si sedaj Sergio Marchionne želel, da se inženirski genij dokončno vrne iz pokoja.
Južnoafriški 73 letni strokovnjak naj bi bil sicer glavni kreator nekaterih zanimivih rešitev, ki jih je Ferrari uporabil že v pretekli sezoni. Šlo naj bi predvsem za gibljivo dno bolida in pa gibljivo zadnje krilce, ki naj bi bilo nameščeno na SF70-H, torej rešitvi, ki sta hitro vzbudili zanimanje pri konkurenci, zlasti pri Mercedesu. Konkurenčne ekipe so na Fio naslovili posnetke, ki naj bi dokazovali gibljivost dna na Ferrarijevem bolidu, s čimer naj bi le ta proizvedel bistveno več downforcea.
Ferrari bo novo orožje v boju za naslov predstavil 22. februarja
Rory Byrne naj bi že od spomladi lanskega leta vodil ekipo Ferrarijevih inženirjev pri razvoju nove šasije, ki bo morala biti zaradi uvedbe sistema HALO trša in robustnejša, hkrati pa bodo bolidi za 10 do 15 kilogramov težji. Iz Maranella je slišati govorice, da so pri Ferrariju ponovno našli nekaj zanimivih rešitev, razvoj novega dirkalnika pa zaenkrat poteka po načrtu.
Ferrarijev projekt 669 je tudi, kot prvi izmed bolidov za sezono 2018 uspešno prestal Fia crash teste.