
Pred prihajajočo sezono Formule 1 so pri Red Bullu in Ferrariju predstavili osvežena logotipa, ki bosta v letu 2018 krasila njihove bolide.
Rdeči biki so pričakovano v svojo prenovljeno grafično podobo umestili logo novega glavnega pokrovitelja Aston Martina. Avstrijska ekipa in britanski proizvajalec luksuznih avtomobilov že nekaj časa uspešno sodelujeta, v prihodnji sezoni pa bo znamka Aston Martin tudi del uradnega logotipa Red Bulla.
Meeting the new #F1 year, with a fresh new look 👊 @astonmartin pic.twitter.com/AvFsC7fIC7
— Red Bull Racing (@redbullracing) January 2, 2018
Za kozmetične popravke pa so se odločili tudi pri Ferrariju. Podoba Scuderia je že dolga leta močno pod vplivom najpomembnejšega partnerja, tobačnega giganta Philip Morrisa, tokrat pa se zdi, da so v Maranellu stopili korak nazaj. Kljub podpisu nove 160 milijonske pogodbe s tobačnim koncernom, nov logotip ne spominja več toliko na zavojček cigaret. Pojavila pa so se namigovanja, da bi po odhodu Santanderja, lahko nov glavni pokrovitelj Ferrarija postal IQOS (I Quit Ordinary Smoking), torej znamka, ki je prav tako del Philip Morrisa.
Interestingly, Ferrari have changed the logo everywhere today 👀🤔 pic.twitter.com/i5x8FGlzqZ
— Gianluca D’Alessandro (@Gianludale27) January 1, 2018
Brawn si v Formuli 1 želi Porsche, Lamborghini in Aston Martin