Čeprav je minilo zgolj nekaj mesecev odkar je Formula 1 na finalu sezone v Abu Dhabiju predstavila nov logotip, se je nova grafična podoba že znašla pred “trademark” bojem z ameriškim industrijskim gigantom 3M.
Nov logotip najhitrejšega športa namreč močno spominja na grafično podobo znamke ortopedskih proizvodov Futuro, ki je v lasti industrijskega konglomerata 3M.
Pri Telegraphu razkrivajo, da je 3M zahtevo za zaščito blagovne znamke vložil pred Liberty Medio, predstavnik podjetja 3M pa je ob tem povedal:
“3M je vlogo za zaščito znamke “Futuro” vložil 20. februarja 2017, vso zadevo pa že temeljito proučujemo.”
Nov logotip Formule 1 je delo podjetja Wieden+Kennedy, ki med drugim stoji tudi za sloganom “Just do it” multinacionalke Nike.
Glede na dejstvo, da motošport in ortopedske opornice nimajo kaj dosti skupnega gre pričakovati, da bosta stranki dosegli dogovor brez sodnega boja, po vsej verjetnosti pa bodo pri Liberty Media morali seči kar globoko v žep.

