
Mclaren in poslovno televizijska mreža CNBC sta sklenila večletno partnerstvo s katerim si obe znamki želita utrditi svoj položaj na globalnem trgu inovacij in tehnološke popolnosti.
Ob robu pričetka gospodarskega foruma v švicarskem Davosu so danes pri Mclarnu oznanili podpis pogodbe z medijskim gigantom CNBC. V Wokingu se nadejajo, da jim bo partnerstvo prineslo dostop do poslovne elite in investitorjev, ki so pomembno občinstvo mreže CNBC.
CNBC (press):
CNBC je največje globalno podjetje s področja poslovnih in finančnih novic, ki uživa izjemen ugled med svetovno poslovno elito. Vsebine, ki jih producira CNBC pa mesečno dosežejo več kot 300 milijonov ljudi.
Šef Mclarna Zak Brown ob sklenitvi sodelovanja:
“CNBC je eden izmed največjih globalnih brandov, ki zelo ustreza filozofiji, ki jo gojimo pri Mclarnu. To partnerstvo bo povečalo našo možnost dostopa do globalnega poslovnega občinstva in hkrati omogočilo Mclarnu in CNBC-ju promocijo skupnih vrednot in interesov.”
“Formula 1 je v času pomembnih sprememb na vseh področjih in približevanje elitnemu poslovnemu svetu bo zagotovo povečalo ugled ne samo Mclarna in CNBC-ja, temveč celotnega športa.”
Odzval se je tudi predsednik družbe CNBC KC Sullivan:
“Z Mclarnom delimo strast do ustvarjanja popolnosti. S skupnimi močmi in skupno zgodbo bomo orali ledino na področju inovacij.”