Liberty Media gledalcem Formule 1 obljublja povsem novo televizijsko izkušnjo

0

Novi lastniki Formule 1 Liberty Media v letu 2018 gledalcem obljubljajo povsem novo izkušnjo televizijskih prenosov najhitrejšega športa.

Komercialni direktor Sean Bratches se je že pred božičem sestal z vsemi ekipami, kjer jim je predstavil akcijski načrt in ideje za prihodnost Formule 1. Področje, ki bo že v prihodnji sezoni doživelo temeljito prenovo so televizijski prenosi, saj želijo pri Liberty Media modernizirati način prenosov dirkaškega športa:

Šef ekipe Mclaren Zak Brown je bil nad predlaganimi novostmi navdušen:

“Pred prazniki nam je Bratches predstavil novo komercialno strategijo Formule 1. Izjemen poudarek je na digitalizaciji in prihajajo številne novosti, ki so jih testirali že v lanski sezoni.”

“Razkrili so nam, da so za sezono 2018 že pripravljene nekatere odlične zadeve. Prihaja nova F1 aplikacija, streaming platforme, hkrati pa so pripeljali še Davida Hilla, ki je eden izmed največjih inovatorjev na področju športnih prenosov. Gledalce čakajo občutne novosti pri prenosih, grafiki in celotni izkušnji ogleda dirke.”

“Tudi na sami prireditvi bodo lahko navijači mnogo bolj vključeni v celotno dogajanje, saj bodo imeli veliko več možnosti, da se približajo dirkačem in ekipam.”

Bolidi za prihodnjo sezono vse manj estetski, toda ali prihajajo VR prenosi?

Končno: Že prihodnjo sezono spletni prenosi dirk Formule 1

guest
0 Komentarji
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje