
Torej, zadeli ste na loteriji, imate goro denarja in prva stvar, ki si jo zaželite je najnovejši Ferrarijev super športnik. V kolikor nameravate odpotovati v Maranello, položiti denar na mizo in se odpeljati z najnovejšim Ferrarijem FXX-K Evo si lahko prihranite pot, saj zadeva ni tako enostavna. Kolikor čudno se pač to sliši, najprej vam mora Ferrari to dovoliti, šele nato jim lahko predate ček za milijon evrov.
Ko se gre za nakup omejenih Ferrarijevih super avtomobilov je pravilo preprosto. Ferrarija si ne izberete sami, Ferrari bo izbral vas. V Maranellu bodo od vas zahtevali več, kakor zgolj debel bančni račun. Tudi slava in prepoznavnost nista zagotovilo, da boste lahko postali lastnik poskočnega konjička, saj so v Maranellu zavrnili že veliko slavnih in bogatih ljudi. Ferrari pač svojo ekskluzivnost jemlje smrtno resno.
Kakšna je torej pot do novega Ferrarijevega hiper športnika? Tudi za nakup, recimo temu osnovnejših modelov bodo pri Ferrariju zahtevali pogled v vašo zgodovino. V kolikor še niste lastnik niti enega Ferrarijevega modela, so vaše možnosti, da vam bodo zaupali svoja najnovejša orožja minimalne. Nekateri zastopniki pa vas, v kolikor niste starejši od 40 let ne bodo niti resno obravnavali. V Maranellu morajo oceniti, da si zaslužite vožnjo z rdečim ponosom. Posledično se številni ljubitelji Ferrarijevih avtomobilov raje odločijo za nakup rabljene verzije, saj je politika pri nakupu novega, za nekatere enostavno preveč zapletena.
Po nekaterih navedbah naj bi moral potencialni kupec novega Ferrarija imeti v lasti vsaj pet starejših Ferrarijev modelov, da bi sploh prišel v izbor, oziroma še več, če želi pristati na Ferrarijevem seznamu strank. Ena izmed najbolj zvestih Ferrarijevih strank je poslovnež hrvaškega rodu Robert Herjavec, ki je zaslovel z nastopanjem v ABC-jevi priljubljeni oddaji Shark Tanks. Herjavec je za Wired razkril svoje poslovanje s slavno italijansko znamko:
“Morda bi si kdo mislil, da gre pri Ferrarijevih kupcih za zelo majhno skupino ljudi, v resnici pa je potencialnih strank več tisoč. Vsak distributer nato v Maranello pošlje seznam svojih najbolj zvestih strank, ki si po njihovem mnenju zaslužijo nov model. Šele nato korporativno vodstvo v Maranellu odloča, komu bodo ponudili najnovejše izdaje svojih avtomobilov.”

Robert Herjavec o nakupu Ferrarija:
“Ljudje si predstavljajo, da lahko Ferrarija kupi tisti, ki ima več denarja, kar ne drži. Resnica je takšna, da Ferrari s svojimi avtomobili nagradi ljudi za njihovo zvestobo znamki. Nagrada, da nekomu dovoliš, da ti plača milijon dolarjev je nenavadna stvar, a ko pomisliš, da bo ta zagotovo cenil njegovo vrednost zadeva postane smiselna.”
“Najbolj zanimivo je, da pravzaprav nikoli ne veš ali boš avto dejansko prejel, kljub temu, da si zanj plačal. Tudi, ko ti potrdijo datum nisi povsem prepričan, saj se lahko še marsikaj spremeni. Svojega Ferrarija nato prevzameš v Maranellu, kjer je vse skupaj podobno skrivnostno, kot v Vatikanu, saj moraš poljubiti veliko prstanov preden se izvrši predaja.”
Marsikomu pa, kot recimo nekdanjemu dirkaču in multimilijonarju Prestonu Hennu, kljub vsem izpolnjenim kriterijem, prošnjo za nakup Ferrarija v Maranellu zavrnejo. Henn, sicer lastnik 18. Ferrarijev, med drugim lastnik enega od treh modelov 275 GTB/C 6885 in Schumacherjevega F1 bolida so v Maranellu zavrnili prošnjo za nakup super športnika LaFerrari Aperta. Kljub temu, da je predsedniku Ferrarija Sergiu Marchionneu že poslal ček za milijon evrov, je bil Henn obveščen, da za nakup ni kvalificiran.

V kolikor ste imeli srečo, ste izpolnili vse kriterije in postali lastnik najnovejšega Ferrarija pa se zgodba nikakor ne konča, saj bodo v Maranellu budno spremljali vaše nadaljne poteze. V primeru, da bi podlegli skušnjavi in skušali s hitro prodajo poskočnega konjička nekaj zaslužiti, boste najverjetneje pristali na črni listi, kar pomeni, da boste rdečemu avtomobilu težko še kdaj prišli blizu.”
Nakup novega Ferrarija zagotovo ni najenostavnejša stvar, četudi sedite na gori denarja. Če si ga resnično želite, boste morali pokazati ljubezen in predanost znamki. Kot je dejal Robert Herjavec: “Ko sem bil na Ferrarijevi zabavi v Los Angelesu, mi je bilo vseeno za vse zvezdnike. Vse kar sem si želel, je bilo spoznati Pierra Ferrarija, Enzovega edinega še živečega sina.”