
Komercialni direktor Formule 1 pri Liberty Media Sean Bratches kritike novega logotipa ne dojema kot negativno stvar saj meni, da to zgolj dokazuje koliko navijačem pomeni Formula 1.
Takoj, ko so pri Liberty Media na zmagovalnem odru v Abu Dhabiju razkrili novo grafično podobo F1, je le ta postala tarča kritik tako navijačev, kakor članov karavane najhitrejšega športa, med drugim tudi svetovnega prvaka Lewisa Hamiltona.
Bratches je priznal, da vodstva Formule 1 bliskovita reakcija na spremembo logotipa ni presenetila, vso stvar pa pri Liberty Media sprejemajo zelo pozitivno:
“Zavedamo se, da so to težke spremembe, zlasti ko spreminjaš znamko, ki jo ljudje dojemajo tako čustveno, kakor dojemajo Formulo 1.”
“Obstoječa podoba je bila prisotna desetletja in je športu dobro služila. V spremembe posledično nismo šli kar na pamet, vso zadevo smo zelo dolgo premišljevali, preden smo se odločili, da jo izvedemo. Od trenutka, ko me je Chase Carey poklical, smo se to tematiko ukvarjali zares intenzivno.”
“Po mojem mnenju je bil star logotip nekoliko zastarel in ne odraža smeri v katero vodimo Formulo 1. Razumljivo je, da imajo ljudje različna mnenja in to je dobro, saj to pomeni, da jim je mar. Nam, ki smo skrbniki športa in blagovne znamke to zelo veliko pomeni.”
“To je Formula 1 in vsakdo ima svoje mnenje, a na koncu bomo svetovnemu tržišču dokazali, da bo F1 brand preživel in postal še bolj močan.”
Bratches še dodaja, da lahko kmalu pričakujemo dodatne novosti, večina pa jih bo povezana z novo digitalno platformo, ki naj bi navijačem po celem svetu končno ponudila tudi spletne prenose dirk.