
Predsednik koncerna FCA in Ferrarija Sergio Marchionne v zadnjem času postaja osrednji akter dogajanja v svetu Formule 1. Šef Scuderie je vnovič poudaril, da je predlog o novem pravilniku pogonskih sklopov, ki ga je na mizo prinesel tehnični direktor Formule 1 Ross Brawn, za Ferrari nesprejemljiv.
Marchionne se nikakor ne strinja s predlogom o standardizaciji določenih komponent pogonskega sklopa, ki ga zagovarja Brawn, saj meni, da je to v nasprotju z bistvom Formule 1:
“S Chaseom Careyem imava zelo dober odnos. Nazadnje sva se videla pred desetimi dnevi, najin dialog pa je bil zelo odprt in konstruktiven.”
“Ni pa mi všeč, ko se pojavi Brawn in začne pridigati, da morajo s startne vrste oditi dekleta, kakšni morajo biti motorji, kakšna mora biti šasija itd. Obnaša se kot Mojzes, ki bere 10 zapovedi. Mojzesov šef (Chase Carey) pa mi nato pove, da je to Brawnovo osebno mnenje.”
“V takšnem dialogu ne želim sodelovati. Želim se pogovarjati z vsemi vključenimi. V popolnem svetu si Formulo 1 predstavljam tako: “Imamo komplet gum in specifikacijo motorja.” Vse ostalo bi moralo biti prepuščeno ekipam.”
“Želel bi si, da vsa pravila vržemo skozi okno, saj bi tako inženirji lahko resnično pokazali svoje sposobnosti. To bi bil pravi izziv za vse ekipe.”
“Realnost pa je takšna, da moram poslušati predloge o tem, kako bodo prej ali slej vsi bolidi enaki. Na koncu se bodo razlikovali zgolj po barvi. Če je to prihodnost Formule 1, jo bo Ferrari zapustil v treh sekundah od uvedbe takšnih pravil. Menim, da je zelo pomembno, da lahko inženirji delajo brez omejitev.”
Cilj novih lastnikov je tudi omejitev stroškov pogonskih sklopov za katere morajo ekipe trenutno odšteti približno 15 milijonov evrov. Marchionne pa se tudi s tem predlogom ne strinja:
“Ko slišim, da Ross Brawn govori, da so trenutni motorji preveč zapleteni, se vprašam: “Kaj sploh želi za 15 milijonov? Nihče ne more pričakovati, da bo takšne motorje kupil poceni in z njimi dirkal brez težav.”
“Strinjam se, da je potrebno narediti Formulo 1 bolj zanimivo, toda to ni problem pogonskih sklopov. Veliko je potrebno narediti tudi na drugih področjih, v Formulo pa pa moramo vrniti prehitevanja in negotovost dirk.”
Machionne svari dvomljivce: Igrate se z ognjem, lahko ustanovimo svoje prvenstvo
Sedaj pa, je res da smo v božičnem času, ampak te biblične prispodobe so malce preveč zame….no z Totom s katerim se baje strinjata, se zmenita glede tehničnih pravil…nekdo bi rad ohranil prednost, drugi pa imel svobodo….
Marchionne se vede kot da je Ferrari njegov
Res je “malce” ohol. Sicer je en izmed delničarjev Ferrarija, ampak še zdaleč ni njegov. O njegovem smislu tako za avtomobile kot motošport pa sem že dovolj pisal….