
Tehnični direktor Formule 1 Ross Brawn vidi rešitev za zanimivejše dirke predvsem v prilagoditvah in določenih modifikacijah obstoječih dirkališč. Čeprav gre vzrok za pomanjkanje prehitevanj iskati tudi v aerodinamičnih značilnostih nove generacije bolidov, pa Brawn poudarja, da bi k zanimivosti dirk lahko veliko pripomogle tudi spremembe v konfiguraciji posameznih stez.
“Seveda delamo na aerodinamičnem programu, da najdemo rešitev kako lahko bolid zadaj v zavojih sledi tistemu spredaj, hkrati pa smo že navezali stik z lastniki posameznih dirkališč, da bi videli kaj lahko naredimo z modifikacijo stez, kar bi prav tako pripomoglo k boljšemu dirkanju. Začeli smo tudi z analizo arhivov, torej kdaj in kje smo videli največ prehitevanj, kar nam bo služilo kot izhodišče za nadaljnje korake.”
“Ugotovili smo, da k dobremu dirkanju pripomore možnost izbire drugačnih linij skozi ovinke. Torej če imamo širše steze, ki omogočajo različne vstope v ovinek, se takoj poveča možnost, da se zgodi kaj zanimivega. Lep primer takšne steze je Dirkališče Amerik v Austinu.”
“Pomembno je tudi kakšna je podlaga, saj le ta povzroči degradacijo gum, posledično pa nastajajo razlike v stopnji degradacije pri različnih bolidih. Na stezah z izjemno nizko degradacijo gum, kot je npr. tista v Sochiju, pa so prehitevanja zelo zahtevna, saj ne prihaja do teh razlik.”
“Dobro dirkanje pa ne moremo enačiti s podatki, kot je število prehitevanj. Lahko gledamo odličen boj in dirkanje kolo ob kolesu, pa do prehitevanja kljub temu ne pride. Zadeva je nekoliko bolj kompleksna in potrebno je biti previden.”