Bratches: 24 ur na dan delamo za boljšo Formulo 1, a prosimo za malce potrpljenja

0

Komercialni direktor Formule 1 pri Liberty Media Sean Bratches je povedal, da novi lastniki delajo vse kar lahko, da športu povrnejo staro slavo, toda hkrati poudarjajo, da odločitev ne bodo sprejemali nepremišljeno.

Predvsem Bernie Ecclestone je v zadnjem času pogosto kritiziral delo svojih naslednikov, ki jim je očital pomanjkanje vizijo in poizkus “amerikanizacije” kraljice motošporta.

Bratches pa poudarja, da pri Liberty Media ne bodo podlegli pritiskom in vlekli nepremišljenih potez:

“Ko pogledamo letošnjo sezono lahko vidimo, da smo dosegli pomemben napredek pri razvoju tako organizacije, kakor športa, a to je šele začetek procesa. Pomembna je pot in ne cilj, naše občudovanje do Formule 1 pa je neizmerno.”

“To ni nekaj, kjer bi preprosto nekaj obrnili in stvari bi se zgodile. Formula 1 potrebuje investicije in preboj na trg. Mislim, da bodo kmalu vidne vse pozitivne spremembe, na katerih delamo 24 ur na dan in sedem dni v tednu.”

Bratches, nekdanji izvršni direktor ameriške programske mreže ESPN, pa hkrati vse navijače prosi za potrpežljivost:

“Prihajajo številne spremembe. Prvič v zgodovini uvajamo interaktivno spletno platformo, ki bo navdušencem ponujala izjemen nabor vsebin, med drugim končno tudi spletne prenose dirk.

Končno: Že prihodnjo sezono spletni prenosi dirk Formule 1

“Delamo zelo trdo, saj verjamemo v ta šport in naša naloga je, da ga naredimo najboljšega, kot je lahko.” je še dodal Bratches.

Ecclestone: F1 ni restavracija s hitro hrano

guest
0 Komentarji
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje