Zakaj vztrajati do konca?

2

Pravi F1 navdušenec ne bo nehal slediti dirkam zato, ker so naslovi oddani in, ker “nima več smisla gledati”. Za nas je Formula ena strast in obe dirki do konca bosta prav tako  zanimivi, kakor vsaka pred njima. Poglejmo pa malce kaj se bo splačalo pogledat, katere teme bodo še zanimive in na kaj je potrebno biti pozoren preden se dokončno poslovimo od sezone 2017.

Najprej progi in, predvsem brazilski Interlagos je meni osebno vedno zelo pri srcu, še posebej s kakšno rahlo kapljico dežja. Je proga presenečenj, kjer se ločijo vozniki od šampionov. Je klasična postaja svetovnega prvenstva, po mojem mnenju ob boku Montecarlu ali Monzi. Zaradi publike, ovinkov in norosti med dirko je nekaj, kar vsako leto z veseljem pričakujem.

Sam bom z veseljem spremljal  tudi dogajanje pri Ferrariju. Bo sedaj, ko je napetost popustila in, ko se ne gre več za prvenstvo, kaj drugače? Bodo bolj ali manj učinkoviti? Bodo uporabljali moštvene ukaze ali ne?

Enako zanimivo bo opazovati ekipo Mercedes. Bo Lewis Hamilton nadaljeval v svojem slogu, ali bodo vendarle malce popustili in drugim ponudili možnost. Drugo vprašanje je Bottas. Ali se bo ob zaključku vsaj malce prebudil oziroma mu bo celo uspel preboj na drugo mesto v prvenstvu voznikov? Razlika ni velika in možnosti so.
Nato, vsaj meni, izjemo zanimiv troboj Toro Rosso, Renault in Haas. Konstruktorska lestvica pomeni predvsem denar in ne zgolj prestiž. Čeprav je bil nekako Toro Rosso večino leta v prednosti je boj za šesto mesto odprt, predvsem po zaslugi Helmuta Marka in njegovih rošad voznikov.
Gasly in Hartley sta pokazala dosti, a če želita biti drugo leto v shemi, pričakujem še kaj več, vsaj točko ali dve. Prepričan sem, da bo Honda vsaj za rezervnega voznika zahtevala Japonca in kdor od obeh trenutnih voznikov bo bil boljši, bo imel drugo leto sedež zagotovljen, ostalo pa je zavito v meglo odločitev velikih poglavarjev plemena rdečih bikov.

 

Zanima pa me tudi reakcija Ricciarda. Avstralec je bil v drugi polovici sezone nekoliko zadržan. Posebno vzmetenje naj bi bilo na razpolago samo Verstappnu (če obstaja seveda) in Ricciardo je začel kazati prve znake težav v boju proti mlademu Nizozemcu. Ima še dve dirki da sebi in svetu dokaže, da je še zmeraj prvi dirkač Red Bulla. Hkrati pa bodo verjetno divji tudi vsi, katerih sedež se maje, Massa, Wehrlein, Ericcson poleg ostalih omenjenih. Zdaj ali nikoli.
Čeprav bi bilo nesmiselno pričakovati kakšne velike tehnične izboljšave, pa vseeno moramo biti pozorni na Renault in Hondo. Ostali sta še dve priložnosti, da trend malce obrnejo navzgor. V zaključnem delu sezone je bilo okvar in menjav motorjev enostavno preveč.

Vsekakor pa je vsaka dirka za vsakega navdušenca zmeraj poslastica. Naslovi so oddani, pa kaj. Nas, ki ljubimo ta šport to pač ne bo odvrnilo. Ko se bodo rdeče luči ugasnile, se nam bo ponovno povišal srčni utrip prav tako, kot zmeraj.

Simon Jazbec @F1.si

@simonjazbec

guest
2 Komentarji
najstarejši
najnovejši najbolj priljubljeni
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje
zoki

Pravi navdušenci bi se lahko dobili kje po koncu sezone, na “post season breafingu”. Mogoče bi lahko Portal-f1.si to pripravil.