Selimo se na Avtodrom Joseja Carlosa Paceja v Sao Paolo, ki ga večina še vedno imenuje s starim imenom, Interlagos. Eno izmed klasičnih dirkališč, kjer smo tradicionalno čakali na odločitev o naslovu svetovnega prvaka, saj je bila dolga leta to zadnja dirka sezone.
Dirkališče v nasprotni smeri urinega kazalca, ki ni bilo grajeno na ravnem terenu, posledično zaznamujejo številni vzponi in spusti. Po dolgi startno ciljni ravnini nas pričaka prvi vrhunec in sicer zloglasni Sennin S. Kombinacija dveh ovinkov, ki je za dirkače izjemno zahtevna saj se ovinka (levo-desno) razlikujeta v kotu, dolžini, radiusu, hkrati pa se teren še močno spusti. Po dolgem loku v tretjem ovinku (Curva do sol) nas čaka še druga ravnina, ki močno kaznuje slabo trakcijo iz Curva do Sol. Drugi sektor je sestavljen iz sekcije počasnih ovinkov, kjer se teren večkrat dvigne in spusti, mehanski oprijem pa je izredno pomemben. V zadnjem delu steze pa sledi še sprinterski vzpon rahlo v levo in pospeševanje s polnim plinom, kjer pride moč pogonskega agregata še posebej do izraza.
URNIK:
Petek, 10.10.2017
1.Prosti trening: 13:00-14:30
2.Prosti trening: 17:00-18.30
Sobota, 11.10.2017
3.Prosti trening: 14:00-15:00
Kvalifikacije: 17:00-18:00
Nedelja, 12.10.2017
Dirka: 17:00
IZBOR GUM:
POLE POSITION 2016:
Lewis Hamilton: 1:10.736
DIRKA 2016:
1.Lewis Hamilton
2.Nico Rosberg
3.Max Verstappen
PODATKI O DIRKALIŠČU:
Prva Velika Nagrada: 1973
Število krogov: 71
Dolžina steze: 4309 m
Število ovinkov: 15
Razdalja dirke: 305.909 km
Rekord kroga: 1:11.473 (Juan Pablo Montoya, 2004)
Največ zmag: Alain Prost (6)
KONFIGURACIJA DIRKALIŠČA:
[su_youtube url=”https://www.youtube.com/watch?v=6bsmiezYNuc”]
[su_youtube url=”https://www.youtube.com/watch?v=8GgWhL7vh9M”]
Zdaj je Lewisova naloga samo to kako pomagati Valteriju do 2 mesta v skupnem seštevku,da se ta prevzetnež Sebastian še tega ne bo dobil.