Pirelli v 2018 predstavlja ultra-ultra soft

3

Potem, ko je bilo kmalu po začetku sezone jasno, da je Pirelli z letošnjimi pnevmatikami, predvsem najtršimi, brcnil v temo, naj bi italijanski gumar po poročanju nemškega AMuS v naslednji sezoni predstavil še mehkejšo zmes svojih gum.

Šlo naj bi za nekakšno ultra-ultra soft mešanico, ki bo najmehkejša zmes na bolidih, odkar je Pirelli vstopil v Formulo 1 kot ekskluzivni dobavitelj gum. Po navedbah pa naj bi bile tudi ostale različice še za stopnjo mehkejše od tistih s katerimi ekipe dirkajo v letošnji sezoni.

Italijani naj bi s tem ugodili pozivom ekip in dirkačev, ki se že celotno sezono pritožujejo zaradi slabega oprijema, ki ga generirajo pretrde pnevmatike, hkrati pa naj bi razmišljali tudi o spremembi sistema porazdelitve gum za posamezne dirkače.

Iz karavane je slišati želje, da bi lahko moštva prosto izbirala med vsemi šestimi variantami, toda predstavnik Pirellija v F1 Mario Isola pravi, da je za kaj takšnega potreben dodaten razmislek:

“Če bi moštva imela prosto izbiro bi najverjetneje najboljše ekipe izbrale trše gume in se kljub temu uvrstile v Q3, posledično pa bi imele veliko prednost v dirki.”

“Po drugi strani pa drži, da bi to omogočilo slabšim moštvom izbiro bolj agresivne strategije s čimer bi imeli več možnosti na kvalifikacijah.”

Mavrična revolucija

guest
3 Komentarji
najstarejši
najnovejši najbolj priljubljeni
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje
Leonardo

Joj komplicirajo. 🙂 Imaš tršo različico ki zdrži 30-40 krogov in je počasnejša in imaš mehko ki zdrži 15 krogov in bi morala
ponujati “občutno” več oprijema in hitrejši dirkalnik. In to je to. Sedaj pa na marsikateri dirki praktično ni bilo opaziti velike razlike. Mogoče pa se motim. 🙂

SimonJazbec

Leonardo, v bistvu razmišljanje je pravilno, le problem je, da se izgubi v boksih, predvsem zaradi menjave, preveč časa. Razlika med posamičnimi mešanicami je nekje 0,5/0,8 s na krog a je izguba v boksih za postanek med 22/25 sekund, torej je vsakemu jasno, da je pri pneumatikah podobno kot pri gorivu, ne gre se na polno, samo da se pride ( najhitreje) do konca.
V kolikor bi bila razlika v času na krog 1,2/1,5 sekunde pri sedanji ali malo manjši vzdržljivosti pneumatik in brez obvezne uporabe dveh mešanic, bi verjetno bilo bolj zanimivo….vsaj po mojem