Po zaključku zadnje dirke v Abu Dhabija je Liberty Media tudi uradno predstavilo nov logo Formule 1, ki bo zamenjal zdaj že kultni logotip, ki je bil del najhitrejšega športa kar 23 let.
Komercialni direktor F1 Sean Bratches je pojasnil, da so se za zamenjavo logotipa odločili, ker dosedanji dizajn ni več ustrezal zahtevam modernih digitalnih platform, ki bodo v prihodnosti integralni del Formule 1.
Bratches je prav tako razkril, da Formula 1 sledi trendu globalnih brandov, kot je Coca Cola, ki so svoje znamke prilagodili in poenostavili, da jo lahko bolje tržijo v digitalni dobi.
“Ne moremo se večno držati stare podobe. Veliko svetovnih brandov poizkuša poenostaviti svoje logotipe, da lahko z njimi nastopijo na digitalnih trgih in vstopijo v digitalni prostor. To so že storili pri Starbucksu in Coca Coli, mi pa smo šli še korak dlje.
After an amazing season – a new #F1 era awaits
Our greatest races are ahead of us
#Unleash2018 pic.twitter.com/1g0KSjeVhj— Formula 1 (@F1) November 26, 2017