Marco pred Mauriziem, za njima Mattia.?

0

Zdi se, da naj bi ekscentričnega Maurizia Arrivabeneja pri Ferrariju zamenjali (vir: Sky Nemčija). Seveda vsakdo, ki prebira moje prispevke ve, da gospoda ne cenim. Ne zaradi kakšne osebne zadeve, temveč zaradi dejanj in metod, ki jih uporablja pri svojem vodenju Scuderie. Poenostavljeno, zame je le podaljšana roka Sergia Marchionnea, kar samo po sebi ne bi bilo niti toliko napačno, če bi se gospod spoznal na dirke. A, kot sem že pisal, zgodba ima korenine drugje. Pred Arrivabenejem je na njegovem stolčku sedel Marco Mattiacci, ki je mesto vodje ekipe prevzel čez noč, po odstranitvi Stefana Domenicalija (kateri danes, o ti nesposobnež mali, vodi celotni Lamborghini).

Marco Mattiacci je pred Scuderio vodil marketing Ferrarija v Združenih državah. Na prvo dirko je priletel neposredno od doma in se v padocku pojavil nekoliko zaspan in s sončnimi očali, po vsej verjetnosti pa je takrat prvič videl bokse od blizu. Ampak takoj je novinarje zaprosil mu dajo malce miru in nehajo stalno drezati, se umaknil v ozadje in brez kakšnih velikih izjav začel delati. Čeprav ni bil iz sveta Formule ena, starejšim in izkušenejšim kolegom iz nasprotnih ekip ni dovolil, da mu solijo pamet.  Znane so tudi pritožbe o njegovi neposlušnosti s strani drugih ekip. Čeprav je bil postavljen in odstranjen v isti sezoni, je naredil veliko. Seveda na tehnični razvoj bolida ni imel vpliva, a on je bil tisti, ki je vodil pogovore s Sebastianom Vettlom.

Odstranjen je bil zaradi pomanjkanja rezultatov,(toda kaj pa naj bi naredil?)na njegovo mesto pa je bil postavljen Maurizio Arrivabene, katerega značilna fraza je:”Potrebno je dati glavo dol in delati”. Ekipo Ferrarija povzdiguje v neke vrste vero, čeprav na progi to prav nič ne pomaga. Poglejmo samo rezultate leta 2016, bolid in vodenje sezone so plod njegovega dela. Letos tudi. Čeprav je praktično celo življenje v boksih Ferrarija se zdi, da rezultat lovi s pritiskom na svoje podrejene. Najbrž ne ve, da preveč pritiska pomeni propad, ki smo ga gledali od dirke za Veliko Nagrado Belgije naprej. Je kriv za situacijo? Po moje ne, kriv je tisti, ki ga je postavil na to mesto. Menim, da je popolnoma neprimeren in pri njegovem vodenju ekipe F1 težko najdem kakšno svetlo točko. Še kot gledalcu mi gredo pošteno na živce njegove izjave, ko momlja stokrat prežvečene fraze, pove pa nič.

In kdo naj bi zamenjal Arrivabeneja? Mattia Binotto. Tudi o njem sem pisal, a ne bom preveč udrihal čezenj.  Poleg ostalega je to inženir, ki je narisal pogonske sklope v vseh teh letih in rezultati so tisti, ki jih vsi poznamo. Je tehnik, a po mojem mnenju ni vodja. Zdi se, da kima vodilnim in zaenkrat se mu je uspelo izogniti raznim čistkam. Težava je v tem, da so dobri tehniki in vodje že vsi oddani, potencialne naslednike, ki so imeli vse lastnosti bodočih vodij so pa nagnali (James Allison).

Skratka, ali bo prišlo do menjave ali ne, jasno je, da je ekipa Ferrarija v zmedi brez pravega vodstva in pod velikim pritiskom, katerega so po mojem mnenju ustvarili predvsem nesposobni kadri. Z vsemi navijači, ki jih ima po svetu si ekipa tega ne zasluži, a mislim, da če ne bo korenitih sprememb v vodstvu in miselnosti, ne bo tudi sprememb na progi.

Simon Jazbec @F1.si

@simonjazbec

Gestione sportiva Marchionne

Kaj pa, če se zgodi še enkrat? 

guest
0 Komentarji
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje