Komentar: “Teksaške” kvalifikacije

0
Lahko bi rekel, nič novega pod vetrovnim teksaškim soncem, a vselej so tu podrobnosti, ki zaslužijo omembo in so morda celo bolj zanimive, kot celotna slika.
Najprej gredo moje pohvale Brendonu Hartleyu. Res, da vikend še ni končan, in kakšno “neumno” lahko naredi še jutri, a pokazal je zrelost in preudarnost. Čeprav je izpadel v Q1 se moramo zavedati, da je v petek prvič sedel v bolid formule 1 po kar nekaj letih. Upam, da bo jutri dokazal da si zasluži še kakšno dirko.
Danes je svoj neizmeren talent pokazal tudi Carlos Sainz. Moral se bom počasi strinjati, da je Španec na Verstappnovem nivoju in, da je bila njegova neučakanost za boljši sedež letos poleti upravičena. Ni kaj, je prihodnost in upam, da bo Renault drugo leto še bolj konkurenčen in, da bosta skupaj s Hulkenbergom pošteno spotikala nasprotnike.
Po drugi strani priznam, da sem več pričakoval od Kvyata. Dobil je še eno izmed zadnjih priložnosti in za razliko od zgoraj omenjenih voznikov (članov iste šole) ni pokazal nič presenetljivega, le opravil je svoje delo nekje v pričakovanem povprečju. Verjetno se ima za svojo podaljšano kariero zahvaliti dejstvu, da je Ruski trg za pločevinke Red Bulla bistveno bolj zanimiv, kakor novozelandski. Vsaj tako si predstavljam.
Zdi se mi, da se pri Mercedesu igrajo, kot mačka z mišjo. Nasprotniku pustijo, da pride blizu, pa malce pospešijo, pa spet pustijo malo bližje, pa spet malo hitreje. Dejstvo je, da je Lewis Hamilton celoten dirkaški vikend hitrejši in mogoče so mu iz boksov celo sporočili, da ga Vettel ni prehitel, a začuda niti Bottas ni popravil kroga v zadnjem poizkusu. Mislim da je tudi letošnji Mercedes blizu konca svojega razvoja, kar ni čudno, glede na število dirk je do konca, a Ferrari je bližje, čeprav za ceno zanesljivosti.
Ferrari je nekje v okviru pričakovanega, čeprav drama z novo šasijo Vettla po mojem mnenju ni bila potrebna. Vettlu verjamem, da ni čutil bolida, a v ekipi namesto da bi rešili težavo, so se odločili za radikalno potezo. Res je, deli bolida imajo vsi življenjsko dobo, a niso je prekoračili. Edina razlaga, zakaj so se odločili za menjavo šasije je mogoče ta, da ne vedo vzroka in namesto vse razstaviti in kaj zamenjati na stari šasiji so to naredili na novi. Zdi se, da je celotna Scuderia pod pritiskom (o znakih tega smo že pisali). Vettel na drugem mestu je dobra novica, a zaostanek je velik, posebej če si zadaj tudi v točkah. Kimi pa, da ne bom hudoben, mu je kdo svetoval naj ne bo v napoto?
Duo Red Bull konkreten kot zmeraj. Enkraten Max s Supersoft v Q2 in lepo, da tudi Riccardo pokaže še kaj več v kvalifikacijah, ki so njegova hiba, vsaj letos. Kazen Maxa je strateške narave, razvoj pogonskega sklopa. Sumim, da bodo naslednjo dirko na vrsti preostali vozniki. A mislim, da nas bosta oba voznika Red Bulla tudi tokrat zabavala.
Sedaj pa še najslabše. Lance Stroll. Očka res lahko plača sedež, a takšni manevri so prenevarni še posebej po tistem na Japonskem, ko je priletel z poškodovanim bolidom nazaj na progo. Tu gre za varnost. HALO ne pomaga, če se sami vozniki s takšnim manevrom spravijo v nevarnost. Tu je treba razmisliti in upam, da bodo komisarji to tudi naredili.
A točke se danes delijo zvečer ( polnoč je mimo, ko to pišem) Lepo dirko in dobro navijanje vsem.
Simon Jazbec @F1.si
@simonjazbec
guest
0 Komentarji
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje