
Daniel Ricciardo je postavil najhitrejši čas na drugem prostem treningu pred VN Mehike, a z napovedmi bo potrebno še nekoliko počakati. Že večkrat v letošnji sezoni se je zgodilo, da je avstralski dirkač blestel na petkovih treningih, potem pa v soboto precej zaostal. Dejstvo je, da bodo zaradi relativno kratke steze razlike zelo majhne, Mercedes in Ferrrari pa bosta, kot smo že navajeni v soboto še odprla svoje pogonske agregate. Obstaja pa vprašanje, koliko rezerve ostaja rdečim bikom.
Po prvem dnevu dirkanja v Mehiki sicer obstaja še kar nekaj neznank, po drugi strani pa so nekatere stvari že dokaj jasne. Evidentno je, da so tudi na dirkališču bratov Rodriguez Mercedes, Red Bull in Ferrari znova korak pred konkurenco. Tu dileme ni in posledično bodo, če ne bo nepredvidenih napak ali okvar dirkači treh najboljših ekip zasedli prve tri startne vrste.
Jasno je tudi, da je obraba gum izredno nizka in bržkone nas čaka zgolj en postanek. Lewis Hamilton je brez težav z najmehkejšimi US gumami odpeljal 23 krogov in pri tem še zmeraj dosegal konkurenčne čase. Vprašanje, ki ostaja pa je katere gume namestiti ob postanku. Zdi se, da se moštva nekoliko bolj nagibajo k trši Soft različici, saj razlike med variantami niso tako velike.
Takoj za trojico favoritov najbolje kaže Force Indii. Dirkača indijske ekipe sta pričakovano z najvišjimi hitrostmi dominirala na dolgih ravninah v prvem sektorju. Pa tudi Mclaren je kljub deficitu zaradi pomanjkanja konjskih moči Hondinega agregata, vsaj v rokah Fernanda Alonsa deloval zelo uravnoteženo. Škoda, da se Španec zaradi kazni ponovno seli na začelje startne vrste, saj bi definitivno imel možnosti za dirkanje v deseterici. Podobno, kot Force India pa tudi Williams na tem dirkališču prihaja na svoj teren, kjer lahko Massa in Stroll v popolnosti izkoristita surovo moč Mercedesovega agregata.
Esteban Ocon je bil na cel prvi dan na vrhu lestvice končne hitrosti:
Pri Red Bullu so večino dneva posvetili preizkušanju najtrše Soft mešanice gum in potrebno je priznati, da Ricciardo in Verstappen na tej različici delujeta zelo dobro toda, kot rečeno ne poznamo ne količine goriva in nastavitev motorja zato bo na prava razmerja moči potrebno počakati vse do kvalifikacij.
Sektorski časi:
Mercedes je kot običajno na obeh prostih treningih deloval zelo prepričljivo, Hamilton pa je bil ponovno bolj suveren kot Bottas, a zdi se, da je Finec tokrat vendarle nekoliko bližje. Ferrari je, kot običajno pri obeh dirkačih uporabil nekoliko drugačne nastavitve. Vettel je bil z višjo končno hitrostjo hitrejši v prvem sektorju, Raikkonen pa je boljše čase dosegal v zavitem delu dirkališča.
V simulaciji dirke je Hamilton z izjemnim 23 krogov dolgim stintom pokazal, da je dobro pripravljen na nedeljski lov na naslov prvaka. Britanec je vseskozi nizal hitre in konstantne čase, njegove US gume pa niso kazale nikakršnih znakov obrabe. Bottas je odpeljal 10 krogov manj, v povprečju pa za moštvenim kolegom zaostal za slabe pol sekunde.
Povprečje krogov simulacije dirke:
Lewis Hamilton (23 krogov, US) 1:21.755
Valtteri Bottas (13 krogov, US) 1:22.231
Sebastian Vettel (8 krogov, US) 1:22.095
Kimi Raikkonen (9 krogov, US) 1:22.122
Daniel Ricciardo ( 9 krogov, US) 1:21.577
Red Bull iz vikenda v vikend dokazuje, da so pri avstrijskem moštvu naredili velik korak naprej. Verstappen je sicer trening predčasno končal zaradi okvare motorja, Ricciardo pa je dokazal, da se vsaj v ritmu dirke lahko zoperstavi Mercedesu, a kot rečeno, ključne bodo kvalifikacije. Če uspe Red Bulloma startati vsaj pred obema Ferrarijema, bosta nedvomno v igri za zmago.
Ferrari je bil danes nekoliko bolj zadržan, a daleč od tega da bi bil to katastrofalen dan za Scuderio. Rdeči so zraven, a zdi se, do bodo morali v nadaljevanju vikenda storiti še korak naprej, če želijo na sam vrh.
Matej Plešej @F1.si
@matejf1-si
Rezultati: