
Konec je prostih treningov in na prvi pogled so razmerja moči jasna, a ni tako preprosto. Da, Lewis Hamilton deluje suvereno, ima odličen ritem in Britanec bo vsekakor zraven. Konkurenca je bila danes zadržana, a simulacije dirke so razkrile, da imata tako Red Bull, kot Ferrari še kar nekaj rezerve.
Dejstvo je, da bo Hamiltona jutri na kvalifikacijah težko premagati. Vsi vemo, da bo Mercedes v Q3 vnovič potegnil asa iz rokava, Red Bull in Ferrari pa bosta bržkone težko odgovorila. Po drugi strani pa Valtteri Bottas tudi na tej stezi deluje povsem izgubljeno. Mercedesov (Hamiltonov) bolid v Austinu deluje izvrstno v vseh sekcijah proge, posebej impresivna pa je bila Lewisova hitrost v prvem sektorju, kjer pride do izraza izjemna aerodinamična učinkovitost letošnje srebrne puščice.
Sektorski časi:

Tudi pri Red Bullu so lahko po prostih treningih optimistični. Christian Horner je denimo dejal, da njihove simulacije kažejo zgolj izgubo dveh desetink na dolgi ravnini v drugem sektorju, medtem ko naj bi bili v ovinkih povsem konkurenčno. Red Bull je bil cel dan izjemno močan v zadnjem, zavitem delu dirkališča.
Velika skrivnost ostaja Ferrari. Vettel je zaradi različnih težav odpeljal zelo malo krogov, Raikkonen pa je bil precej zadržan. Dejstvo pa je, da je Ferrari preizkušal številne posodobitve, saj je Scuderia posamezne komponente razdelila med oba dirkača. Izstopata zlasti povsem nov difuzor in novo prednje krilo. Prav tako je bilo očitno, da je Ferrari znova dirkal s precej konzervativnimi nastavitvami motorja in nedvomno bodo rdeči v soboto še stopili na plin. Ključni pa bodo rezultati na podlagi katerih se bodo odločili katere posodobitve bodo dejansko dobile svoje mesto na bolidu za kvalifikacije.
Najvišje hitrosti:
V simulacijah dirke so se moštva ukvarjala zlasti s vprašanjem katere gume uporabiti v nedeljo. Jasno je, da bo večina ekip dirko začela na najmehkejši US varianti. Če pogledamo simulacije najboljših treh ekip lahko vidimo, da so morda razlike precej manjše, kot to izgleda zgolj ob pogledu na razpredelnico. Prvih pet dirkačev je ob simulaciji prvega stinta dirke ločilo zgolj tri desetinke.
Povprečje časov simulacije dirke:
prvi stint:
Daniel Ricciardo (6, US) 1:40.726
Max Verstappen (7, US) 1:40.582
Lewis Hamilton (5, US) 1:40.551
Valtteri Bottas (9, US) 1:40.842
Kimi Raikkonen (3, US) 1:40.817
drugi stint:
Daniel Ricciardo (3, SS) 1:40.462
Max Verstappen (6,S) 1:40.234
Lewis Hamilton (4,S) 1:40.608
Valtteri Bottas (8, SS) 1:40.631
Kimi Raikkonen (7, SS) 1:41.462
V drugem stintu simulacije so ekipe preizkušale različne komponente gum. Vprašanje je predvsem ali po postanku namestiti SS ali S gume. Povprečje časov nam kaže, da je ritem Red Bulla v pogojih dirke zelo dober. Sploh Verstappen je na trši varianti gume vozil odlične čase, razlike pa tudi tu niso bile tako velike. Ključne bodo torej kvalifikacije in pozicija na stezi. V kolikor bo Hamilton prvi v prvem ovinku ga bo težko ustaviti. Seveda pa še čakamo na Ferrari in Sebastiana Vettla in z zanimanjem bomo opazovali formo Ferrarija na tretjem prostem treningu.
Rezultati:
Matej Plešej
@matejf1-si