
Sebastian Vettel je po VN Belgije v Spaju izjavil, da je sedaj Ferrari končno na nivoju Mercedesa na vseh stezah. Na potrditev, da to absolutno ne drži smo čakali zgolj teden dni. Scuderia je bila na dolgih ravninah Monze popolnoma izgubljena in na lastne oči smo se lahko prepričali, da Ferrarijevi pogonski agregati še zdaleč niso na nivoju največjih konkurentov.
Pri Ferrariju se je v zadnjih sezonah dodobra razvil sindrom linearnega padca forme, bolj ko se sezona stopnjuje, vsaj, če jih primerjamo s konkurenco. Isti vzorec pa lahko opazimo vse od sezone 2008, ko je Scuderia verjetno nazadnje predstavila posodobitveni paket sredi sezone, pa je le ta deloval. Dejstvo, da so v tistem obdobju ekipo zapustili Jean Todt, Ross Brawn in Rory Byrne je lahko naključje, ali pač ne. Vsi pa se spominjamo večletnih zapletov z vetrovnikom, ki pa naj bi zdaj zagotovo deloval.
Ferrari je v Spa pripeljal kar nekaj aero posodobitev oziroma modifikacij na prednjem in zadnjem krilu, ki pa so jih pred Monzo znova zamenjali s starimi. Vsekakor dejanje, ki ne vzbuja prevelikega optimizma. Vettel in Raikkonen pa sta bila tako na mokri, kot na suhi stezi izgubljena v iskanju nastavitev rdečega dirkalnika.
Kljub temu, da jim je Mercedes vzel mero na domačem terenu in, da Hamilton znova vodi v prvenstvu, pa je zanimivo, da pri Scuderii niso delovali pretirano zaskrbljeni. Očitno je, da na podlagi letošnjih predstav v Monaku in na Madžarskem pričakujejo vnovično renesanso v Singapurju. Toda kaj, če je ne bo? Lahko smo prepričani, da v Brackleyu vse od dirke na Hungaroringu neumorno delajo na izboljšavah za tovrstne konfiguracije dirkališč. Po težavah v letu 2015 je lani Nico Rosberg dobil Singapur pred Ricciardom medtem, ko je bil Raikkonen šele 4., Vettel pa 5.
Singapur bo torej razkril marsikatero skrivnost, in v kolikor Ferrari ne ponovi forme iz Monaka in Budimpešte bo skrajni čas, da v Maranellu zazvoni alarm. Vprašanje pa je, če ne bo takrat že prepozno.
Matej Plešej @F1.si
@matejf1-si