
Poglejmo si v oči in priznajmo, da bi bil vsakršen razplet, drugačen od tega, ki smo ga videli v kvalifikacijah bistveno presenečenje. Glede na progo in dominacijo Ferrarija na obeh počasnih progah. Z majhno razliko seveda. V Montecarlu in Madžarskem sta bila oba rdeča bolida v prvi vrsti, pred Bottasom in obema Red Bulloma. Sedaj izgleda, da sta Red Bulla konkretno zmanjšala zaostanek. Zaostanek Mercedesov je bil pričakovan, čeprav bi sami želeli več, a če bi se to zgodilo bi bilo prvenstva praktično konec.
Če bo kdo prijetno presenečen kako hiter je McLaren bi mu predlagal naj si pogleda njihove rezultate v že omenjenih Monaku in Hungaroringu. Torej pričakovano dobro, ampak brez bistvenih presežkov. Bolj zaskrbljujoč je ritem na dolgih stintih in jutri bomo videli ali lahko ponovijo dober rezultat na kvalifikacijah.
Opazil sem, da ima Red Bull v primerjavi s Ferrarijem izjemno nizek naklon aerodinamičnih kril. Kakor, da telo bolida in predvsem dno ustvari zadosti pritiska, bolid ima tako manjši upor pri napredovanju. Bolid pa je bil obešen na prednjo os, torej reaktiven na zavoje. Na drugi strani je treba posebej poudariti oba kroga Sebastiana Vettla, ki sta bila čez mejo, tako hitrosti kot zidu. Upam da ste videli v kakšnem stanju je bil njegov kolesni obroč in upam da je z obeso vse v redu. Če gledamo sam bolid, je po mojem mnenju forma Ferrarija čas Raikkonena, vse ostalo je opravil Vettel medtem, ko je skoraj identičen čas Red Bullovih dirkačev priča o doseženem limitu bolida.