OCENE DIRKAČEV: VN ITALIJE – MONZA

4

Daniel Ricciardo je dirkač VN Italije po izboru Portala F1.si. Avstralec je z izjemnim ritmom skozi celo dirko prišel skoraj do stopničk.

Lewis Hamilton; Ocena: 9,5; Lewis je večino dela opravil že na sobotnih kvalifikacijah, ko je v dežju s fantastičnim krogom deklasiral konkurenco. Po dobrem štartu pa je le še nadzoroval položaj in zanesljivo zmagal. Res je, da so imeli Mercedesovi pogonski agregati v Monzi nezanemarljivo prednost, a Hamilton jo je v popolnosti izkoristil.
Valtteri Bottas; Ocena: 9; Finec je bil v kvalifikacijah neprepričljiv in je posledično startal le iz druge vrste, nato pa ga je skozi Curva Grande prehitel še Raikkonen. Od te točke pa je Bottas sprožil napad v ospredje. Najprej je v Parabolici brezkompromisno opravil s Kimijem, nato pa ekspresno prehitel še Strolla in Ocona in si že takoj zagotovil drugo mesto za dvojno zmago Mercedesa.
Sebastian Vettel; Ocena:7,5; Seb je bil v kvalifikacijah izgubljen z gumami in nastavitvami svojega Ferrarija. Po ne najboljšem štartu je po nekaj krogih vendarle našel ritem Ko je kmalu prehitel Kimija je dokaj hitro opravil tudi z Williamsom ter Force Indio in prišel na tretje mesto. Z uvrstitvijo na stopničke pa je Nemec minimiziral izgube na stezi, kjer Ferrari ni bil najbolj konkurenčen.
Daniel Ricciardo; Ocena: 9,5; Ricciardo iz dirke v dirko dokazuje da gre resnično za “World Class” voznika. Zaradi kazni je Avstralec štartal šele 16. Nato pa si je z izjemnim ritmom na Soft gumah izboril možnost preboja v ospredje. Zaključni stint na SS gumah pa je bil naravnost epski. Najprej je s fantastičnim manevrom v prvo šikano ekspresno prehitel Raikkonena, nato pa se s serijo najhitrejših krogov spustil še v lov za Vettlom. Danielu nekoliko zmanjka le v kvalifikacijah, kjer je letos praviloma počasnejši od Verstappna, posledično pa štarta nekoliko bolj v ozadju. Če mu uspe preboj še v soboto mu bo uspel dokončen preboj v elito.
Kimi Raikkonen; Ocena: 6; Potem, ko je v kvalifikacijah premagal Sebastiana Vettla in po dobrem uvodnem krogu je Finec skorajda izginil iz VN italije. V uvodnih krogih je takoj izgubil dve poziciji, nato pa večino dirke preživel na zadku Estebana Ocona. Kimi je sicer skozi bokse uspel prehiteti Strolla, to pa je bilo bolj ali manj vse. Na koncu je na zaviranju v prvo šikano popolnoma zaspal in Danielu Ricciardu ni nudil prav nobenega odpora. Ne najboljši konec tedna na domači dirki.
Esteban Ocon, Ocena: 9/10; Mladi Francoz z veliki vrati stopa v Formulo 1. Potem, ko je bil odličen že v soboto, je tudi v nedeljo pokazal zrelo predstavo in privozil pomembne točke za svojo ekipo. Potem, ko je polovico dirke ob živce spravljal Kimija Raikkonena je na koncu zadržal Strolla in kanadčanu ni dovolil dovolj blizu. Ocon je v prvenstvu le še tri točke za Sergiom Perezom.
Lance Stroll: Ocena: 9/10; Lance je navdušil že na kvalifikacijah, ko je v dežju osvojil 4. mesto. Po kazni Red Bullovih dirkačev pa se je preselil celo v prvo štartno vrsto. Vedeli smo, da bo po suhem za Williams mnogo težje, a Lance je kljub temu dirkal odlično. Tudi po zaslugi počasnega odziva svoje ekipe je izgubil poziciji tako proti Oconu, kot Raikkonenu. S sedmim mestom pa je vendarle dosegel maksimum.
Felipe Massa; Ocena: 8/10; Brazilski veteran je po Spaju vnovič prikazal kvalitetno predstavo. V soboto je nekoliko presenetljivo kar precej mest zaostal za moštvenim kolegom, a je v dirki prišel tik za Strolla in z osmim mestom zaokrožil lep ekipni uspeh ekipe Williams
Sergio Perez; Ocena: 7,5; Mehičan je bil tokrat za razliko od večine dirk v senci moštvenega kolega. Perezov vikend ni bil najlažji, saj je bil tudi kaznovan zaradi menjave menjalnika. Checo pa je znova dokazal, da je kvaliteten dirkač in je odvozil dobro dirko. Na koncu je poizkušal tudi z napadom na oba Williamsa. Ni mu uspelo, je pa znova osvojil prišel do točk.

 

Max Verstappen; Ocena: 9/10; Max je vnovič dokazal svoj izjemen talent. Znova je v kvalifikacijah premagal Ricciarda, v nedeljo pa navdušil s fantastičnim startom, ko je iz 15. prišel vse do 8. mesta. Verjetno bi se z manj zaletavosti lahko izognil trčenju z Masso, a potem, ko je padel globoko na začelje je uprizoril odličen povratek in prišel do zadnje točke. Le še kanček sreče in manj mladostne zaletavosti in Max bo ob boku z Ricciardom, če ne pred njim.

 

Kevin Magnussen; Ocena: 7/10; Kevin Magnussen se je zaradi kazni konkurence preselil kar nekaj mest naprej po štartni vrsti. Kevin dirkal solidno in je bil na dobri poti, da odnese zadnjo točko, vse dokler ga ni v zaključku dirke v drugi šikan bi prehitel Verstappen. Težka dirka za Hass, kjer bi težko osvojili kaj več.
Daniil Kvyat; Ocena: 6,5; Kvyat se ni najbolje znašel že v sobotnem dežju, ko je osvojil komaj 14. mesto. Po zaslugi kazni drugih je štartal nekoliko višje in z ne najboljšim bolidom ni dirkal slabo. Je pa večino dirke preživel na repu točk brez prave možnosti, da bi napadel deseterico.
Nico Hulkenberg; Ocena: 6; Po fantastičnih predstavah na večini dirk letošnje sezone je bil tokrat Hulkenberg neprepričljiv, Velike težave je imel že v kvalifikacijah, ko je izpadel v Q2, pa tudi dirka je minila brez presežkov. Nico nikoli ni zares prišel v pozicijo, ko bi lahko prišel med dobitnike točk.
Carlos Sainz; Ocena: 6/10; Že pred začetkom vikenda je bilo jasno, da konfiguracija Monze ni pisana na kožo ekipi Torro Rossa. Potem, ko je Sainzu eksplodiral motor pa je bilo upanje na dober rezultat za Španca bolj ali manj končana. Sainz je vozil nevidno dirko in se nikoli ni uspel dovolj približati trojčku Magnussen, Kvyat, Hulkenberg.
Romain Grosjean; Ocena: 5; Grosjean je že v prvem delu kvalifikacij izgubil oblast nad bolidom in na startno ciljni ravnini razbil Haasov dirkalnik. V nadaljevanju je Francoz svojo jezo stresal nad žirijo dirke, svojo raztresenost pa je prenesel tudi v nedeljo. Trčenji z obema Red Bulloma pa sta bili zgolj pika na i slabega vikenda.
Pascal Wehrlein; Ocena: 6; Agonija ekipe Sauber se je pričakovano nadaljevala tudi v Monzi. Wehrlein je sicer v kvalifikacijah ugnal moštvenega kolega, a je po startu iz 12. mesta nemudoma padel na začelje.
ODSTOP:
Fernando Alonso; ocena: 7/10; Mclaren-Honda je v Monzo prišel z nizkimi pričakovanji. vsa zmeda okrog nove specifikacije motorja pa je Alonsa postavila na začelje štartne vrste. Kljub temu Španec ni bil superioren, kot ponavadi, saj se je Vandoorne zdel celoten dirkaški vikend bolj prepričljiv. Prav tako pa je zgodba s Palmerjem Alonsu vzela nekoliko preveč časa.
Stoffel Vandoorne; Ocena: 8,5; Vandoorne je tokrat v Monzi pozitivno presenetil. Pri stvari je bil že od petkovih prostih treningov, na kvalifikacijah pa navdušil z uvrstitvijo v zaključni del kvalifikacij. Stoffu pa je pohod na točke znova preprečil njegov pogonski agregat. Najprej s kaznijo startnih mest, nato še z okvaro.
Marcus Ericsson: Ocena: 5/10; Šved je bil po nekoliko boljši predstavi v Belgiji tokrat znova neviden. Samo Grosjeanovo trčenje ga je rešilo gladko zadnjega mesta v kvalifikacijah. Do odstopa je sicer poizkušal mimo Wehrleina, a mu ni uspelo.
Jolyon Palmer; Ocena: 6; Kljub prerivanju z Alonsom je bil Palmerjev ritem soliden, a dejstvo je, da to za Britanca ne bo dovolj, v kolikor želi tudi v prihodnji sezoni dirkati v F1.

Matej Plešej @F1.si

@matejf1-si

guest

4 Komentarji
najstarejši
najnovejši najbolj priljubljeni
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje
Leonardo

Z oceno Maxa Verstappena se pa ravno ne strinjam. 🙂
Ravno trčenja z Masso bi se lahko izognil in dosegel vrhunski rezultat. Že zaradi tega ne more dobit 9.
Sicer je potem res nadoknadil veliko mest vendar je bil Redbul zares konkurenčen na tej dirki.
Če tako gledamo bi Vetel z majhno sreče in veliko boljšim dirkalnikom zmagal dirko. 🙂

joc

Vandoorne je v Monzi dirkal s specifikacijo motorja 3.7(na dirki prej pa s 3.6, Alonso pa obakrat s starim 3.5 (3.7 so namestili samo za prvi trening, na dirki pa ga bo prvič uporabljal v Singapurju), zato je bil tudi Vandoorne malo bolj prepričljiv…

SimonJazbec

Joc, načeloma se strinjam, naj bi vsaka stopnja razvoja pogonskega sklopa pomenila prednost, a te desetinske stopnje me ne prepričajo, čeprav nihče ne ve zakaj se pravzaprav gre( baje je bila ena samo drugače izolirana kablaža). Torej na dosedanje delo Honde, ne vem koliko je stopnja razvoja z višjo desetinko res boljša, a je le moje mnenje….