
Potem, ko je postalo dokončno jasno, da se Mclaren in Honda razhajata, se je tudi način komunikacije bistveno spremenil. Potem, ko smo dve sezoni poslušali besede podpore in zaupanja je sedaj iz obeh taborov moč slišati tudi ostrejše zvoke.
Ko je Mclaren oznanil, da bo leta 2015 znova združil moči z japonskim proizvajalcem, smo takoj pomislili na uspešno obdobje Mclaren-Honde v poznih 80. oz. zgodnjih 90. letih. Razplet je bil bistveno drugačen od pričakovanj in po le treh sezonah je partnerstva nepreklicno konec. Dejstvo je, da je Mclaren nedvomno počasi, a vztrajno izgubljal ugled ene najboljših ekip in posledično veliko sponzorskega denarja. V Wokingu pa so priznali, da si razprodaje ugleda več ne morejo privoščiti.
Mclaren velja za eno najuglednejših svetovnih avtomobilskih znamk. Pod Ronom Dennisom pa je bil imidž podjetja ena izmed absolutnih prioritet. Zaposleni niso smeli nositi belih slušalk, trava pa je morala biti pokošena na milimeter natančno. Agonija zadnjih treh sezon in negativna publiciteta v medijih pa sta bistveno zmanjšali sponzorske prilive. To je za F1.com potrdil tudi šef ekipe Eric Boullier:
“Zadnje tri sezone so bile za nas katastrofa kar se tiče naše kredibilnosti in pridobivanja novih sponzorjev. Potrebno pa je gledati dolgoročno in prepričan sem, da se bo Mclaren v prihodnjih petih letih vrnil tja kamor spada. S tem bomo povečali našo kredibilnost in pridobili nove sponzorje. Morda bo trajalo dve ali tri sezone, toda prepričan sem, da nam bo uspelo.
“Trenutno smo 9. v prvenstvu. Z najboljšim pogonskim sklopom sem prepričan, da bi bili 4. Že z denarjem, ki bi ga dobili od FOM-a lahko torej pokrijemo finančni vidik sedanje pogodbe s Hondo. Naša odločitev torej ne predstavlja nikakršnega tveganja. Zahvaljujem pa se vsem delničarjem Mclarna, da so bili dovolj hrabri in podprli našo odločitev. Lahko bi samo rekli počakajmo, da se Honda zbudi.

To leto je bilo tisto, ko naj bi Honda vendarle zagotovila konkurenčen pogonski sklop, a serija okvar na predsezonskih testiranjih v Barceloni je že nakazala, da pravega napredka ni. Zadeva pa se s potekom sezone ni bistveno izboljšala. Mclaren je znova dobival visoke kazni startnih mest, Fernando Alonso pa doživljal nove in nove frustracije. Boullier pa priznava, da so v Wokingu že ob slabi formi na testiranjih pričeli razmišljati o prekinitvi partnerstva.
“Ključen trenutek se je zgodil po testiranju v Barceloni, ko smo hoteli delati s Hondo in jim pomagati pri iskanju hitre rešitve. Če izpustim nekatere podrobnosti, znova je postalo očitno, da ne bomo izpolnili zastavljenih ciljev. Poleti se je bilo potrebno odločiti ali ostanemo, ali odidemo. Do tega roka prav tako ni bilo napredka, zato smo se odločili za odhod.”
Boullier je še dodal, da je bila odločitev zaradi močne zgodovinske povezanosti med Mclarnom in Hondo izjemno težka:
Bilo je zelo težko tako za nas, kot za njih. Od nas se je pričakovalo, da bomo ponovili uspehe iz preteklosti. Na papirju vse izgleda odlično, toda način, kako smo se lotili projekta zagotovo ni bil pravi. Na srečo smo na koncu sklenili dogovor. Hondi si vsekakor želi povrniti ves vložek v projekt Formule 1, a mi nismo mogli več čakati. Morda jim bo uspelo s kom drugim”

vir: Wtf1.com