KOMENTAR KVALIFIKACIJ ZA VN MALEZIJE

0

Saj vem, verjetno grem marsikomu na živce z mnenjem in analizami, ki kažejo na slabosti določenih ekip. Predvsem Ferrarija, a tudi ostalih, kadar si to zaslužijo. In ne, nimam nič proti Ferrariju in priznam, da imeti prav, tako kot je to izpadlo danes, mi ni všeč in pika. Kdor si je vzel čas in prebral moje komentarje in zapise ve, da vidim najšibkejši člen prav v ekipi sami, bolj kot bolidu ali voznikih.

A po vrsti. Se nikomur ni posvetilo, da se je Mercedes  celoten vikend zgolj skrival? Drži, Ferrari je naredil veliko delo in zmanjšal zaostanek, toda prednosti sekunde in pol pa se verjetno ne da kar tako pridobiti, še posebej, ker se je Alonso uvrstil pred njih (Honda dela na polno, ker je naslednja dirka njihova domača Suzuka in nujno potrebujejo kar najboljši rezultat). Kot drugo, oba prosta treninga sta bila posebna. Dež, nesreče in rdeče zastave so krojile oba prva prosta treninga in nobena ekipa ni naredila programa do konca. Sedaj, če je kdo prebral moj prispevek o strateškem pogledu na Malezijo, je prebral tudi moja predvidevanja, da Ferrari išče hitrost in hiter krog, bolj kot race pace. Če temu dodamo kako obrabljene so bile komponente pogonskega sklopa, je okvara Vettla v fp3 nekako celo pričakovana. In verjeli ali ne, še sreča, kajti lahko bi se zgodilo na kvalifikacijah ali med dirko. Menjava motorja z notranjim izgorevanjem zaradi električnega problema, z nepreizkušenim novim in za katerega se ne ve, kdaj bi  zares moral biti predstavljen je bizarno in, da ne bom polemičen, gospod Binotto, a ne bi bilo varneje rotirati enoto z bolj preizkušeno rabljeno, še preden bi to pripeljali na limit? Ali se to pač ne sme? ( Dvomim, da bom kdaj to slišal)

Kako to, da so imeli v ekipi Mercedesa že pripravljene dele in so čez noč zaostanek nadoknadili, danes pa dosegli pole position in bili vseskozi na vrhu, za razliko od včeraj? Je bila vse le igra? Možno, po moje celo verjetno, a zavedati se moramo naslednjega. Točke se delijo v nedeljo po koncu dirke in najmanj pomembno je, kakšen čas je dosežen na prostem treningu. Če kdo, kljub navijaški vnemi napoveduje rezultate in osvojitve naslova glede na delne rezultate prostega treninga, mu sam napovem samo obilico razočaranja. Potrebno je upoštevati mnogo več, in predvsem ne gledati na svet z očali, ki poudarijo barvo ljubljene ekipe. 

Tu ima lahko sedaj vsak svoje mnenje, a prav danes se je v rdeči ekipi pod vodstvom Arrivabeneja videlo celotno zmedo, ki jo sam verjetno ne obvlada. Menjava in rekonstrukcija pogonskega sklopa v dveh urah meji na čudež, sprašujem se, ali je res bilo potrebno. Ampak nisem jaz vodilni tam, ne odločam in ne odgovarjam. Poglejmo tudi situacijo drugega voznika, celo leto se ga namerno oškoduje, sedaj pa je nujno da zmaga, oziroma konča pred Hamiltonom, da mu pobere čim več točk. Je Kimi dovolj motiviran za to? Jaz upam da, a sedaj upam, da je komu bolj jasna poteza Hamiltona na Madžarskem.

Red Bull je tam kjer mora biti in jutri zna biti nevaren, sam pa upam, da bom videl Gaslyja nadaljevati lep vikend. A še enkrat, točke se delijo jutri, tistemu, ki pride najprej čez cilj največ. Pa če nam je všeč ali ne barva njegovega avta. In te točke štejejo za prvenstvo. Druge, žal, ne.

Jutri pa bo lepa dirka, komaj čakam, da vidim kako dirka Kimi, ko ekipa dela ZA njega. Želim pa lepo dirko vsem.

Simon Jazbec

guest
0 Komentarji
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje