Ko se vsi smejijo, a nihče ni zadovoljen…

2

Kot vsem nam tukaj so tudi glavni vir informacij članki na spletu. Včasih jih preberem več, včasih manj. Po navadi zjutraj pri zajtrku, v svetem miru, da ob njih tudi malce razmislim.

Verjetno ste vsi opazili, da je bilo na račun Honde porabljenega kar nekaj virtualnega črnila in preseneča me, kar prebiram. Vsak ima svoj prav in vsi smo tu, da povemo svoja mnenja, ampak izgleda, da se v medijih (takšnih ali drugačnih) odvija neka kampanja, ki zagovarja prehod Honde k Toru Rossu in Mclarna k Renaultu. Načeloma ni nič napačnega v tej menjavi, a lepo bi bilo, da bi nas navdušence nehali “filati” s tem, da je to neka situacija Win/win, kjer vsi zmagajo in živijo srečno do konca svojih dni. Verjamem pa, da se mnogi pisci v strahu, da bi zamočili pred svojimi bralci, poženejo skupaj s tokom novic, in sploh ne razmišljajo kritično, kvečjemu bolj podpihujejo zadevo.
Moj pogled na vso zadevo ni tako optimističen, oziroma je bolj realen, vsaj upam si trditi, kot marsikatera pravljica, ki jo boste prebrali.
McLaren se mora seveda rešiti Honde, o tem ni dvoma, a Renault je izhod v sili. Najslabši pogonski sklop bodo zamenjali z malo manj slabim. Poglejte samo kazni za menjave elementov na zadnji dirki v Monzi (seveda taktične narave pred Singapurjem). Vsekakor to ni dober znak za zanesljivost, ki si jo Mclaren tako želi. Denar, ki ga Honda nameni za Alonsa in zastonj pogonski sklopi, na žalost niso dovolj močan argument.
Honda v Toru Rossu ne bi imela tako tehnično zanesljivega partnerja, kot ga imajo v McLarnu. Toro Rosso pa bi moral na novo projektirati in sestaviti menjalnik (ali ga kupiti od McLarna letošnjega) kar pa spet ni ravno blesteče. Pa še nekaj, v komentarjih na portalu smo nekoč omenili, da gre razvoj vseh pogonskih sklopov neprestano naprej. Honda nujno potrebuje dve ekipi, da bo razvijala in testirala hitreje od ostalih, z različnimi rešitvami na isti dirki.
Renault? Seveda si, kot tovarniška ekipa želijo še nekoga, ki bo pred njimi na lestvici. Seveda. Pa bodimo malo resni. Že tako imajo velike težave, s tem bi si jih nakopali še več.
Toro Rosso? čeprav lastniki rabijo denar, kot je bilo med vrsticami zaznati v prejšnjih mesecih bi s tem uničili svoj program mladih voznikov (le kako bi se ti dokazali s takšnimi pogonskimi sklopi) in izgubili bodo talent kalibra Carlosa Sainza jr., ki bi ga prav lahko Renault odkupil z denarjem, ki ga bodo dobili od McLarna.
Sam Red Bull bi Renaultu lahko dal veto, a Chris Horner pravi, da ga ne bo. Na dan pa prihajajo celo teorije kako si Red Bull tako zagotavlja varianto za možen prestop k Hondi. Sam bom rekel le to, zagotovo ne pred letom 2021, saj niso nori.
In nenazadnje FIA. S tem, ko je pustila umreti ekipi Manor je naredila res “dobro delo”. Vsak si lahko misli kar hoče, a danes bi jim prišli še kako prav.
Kaj pa moja rešitev? Enostavno, Fia naj pritisne na Mercedes, naj proda sklope McLarnu. (lani je Mercedes dobavljal 4 ekipam in ima zmogljivosti da to naredi) McLaren naj dobi sponzorja, da bo motorju dal drugo ime in zadeva je rešena. Hondo pa naj vzame, kdor si jo res želi.
Simon Jazbec @F1.si
@simonjazbec
guest
2 Komentarji
najstarejši
najnovejši najbolj priljubljeni
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje
lojzze

Mclaren Illmor torej?

SimonJazbec

No, čeprav je tisti Ilmor danes 100% Mercedes (po smrti Morgana so v bistvu Illena izrinili ven) je ta kupil Penskejevo tovarno v Veliki Britaniji in je delal za Hondo v razredu Indy (pa v MotoGP če ste jih mogoče zasledili) a dvomim da so sposobni sestaviti pogonski sklop za formulo ena kar tako. Samo da ne bi bilo zmede med nekdanjim Ilmorjem in sedanjim, ker razen lastnika gre za drugo stvar. Ker pa so sponzorji v begu iz McLarna ne vem kateri bi bil zainteresiran, verjetno kdo nov. A vse je le moj predlog, nič več in nič manj.