
Ferrari in Philip Morris s svojo znamko Marlboro ostajata tesno povezana tudi v prihodnosti. Scuderia je s tobačnim gigantom podpisala novo dolgoročno pogodbo.
Čeprav je reklamiranje tobačnih izdelkov v Formuli 1 že kar nekaj časa prepovedano, Ferrari s svojo rdeče belo barvo na bolidih ostaja tesno povezan z blagovno znamko cigaret Marlboro.
Leta 2010 je moral Ferrari s svojih dirkalnikov umakniti črtno kodo, ker naj bi podzavestno spominjala na škatlico cigaret. Kljub temu pa Ferrari vselej najde način za reklamiranje svojega partnerja.
Partnerstvo Philip Morrisa in Ferrarija se je začelo že pred skoraj 40. leti. Od sezone 1997 pa je tudi glavni sponzor Scuderie.
Obe znamki sta izjemno tesno povezani, med drugim je prav iz Philip Morrisa prišel sedanji šef ekipe Maurizio Arrivabene. Italijan je bil pri tobačnem podjetju zadolžen prav za marketing.

vir: motorsport.com