Analiza prostih treningov

0
Red Bull RB13
Da bi bolje razumeli dogajanje na današnjih prostih treningih je potrebno najprej upoštevati dejstva, zapisana v članku Strateški pogled na Veliko nagrado Singapurja. Bistveno je, da je izbor Sebastiana Vettla diametralno nasprotje vseh ostalih, torej bo uporabil najtršo Soft gumo, medtem ko bo večina ostalih uporabila mešanico Super Soft poleg dveh stintov na Ultrasoft varianti. Lewis Hamilton je prav tako, kot Vettel nekoliko bolj konzervativen.

Ključno je tudi obnašanje Ultrasoft variante. Z vidika koliko krogov bo zdržala in s kakšnimi časi. Red Bull zaenkrat deluje izjemno prepričljivo. Daniel Ricciardo je v 15. zaporednih krogih (po navadi računamo pace na 5/6krogov, niti ne zaporednih ampak v istem izhodu)  vozil čase v povprečju 1’46″200 medtem ko je Sebastian Vettel vozil čase med 1’47″000 in 1’47″200 . Lewis Hamilton je imel prav tako odličen pace na 1’46” 300 do 46″400, medtem ko je imel Verstappen čase raztresene v celi sekundi 1’46″400/1’47″400, podobno Bottas le da je bil on še za dobre tri desetinke počasnejši. Räikkönen ni imel dobrega dne, saj se Finec ni spustil pod 1’47″000.

Iz vsega naštetega lahko sklepamo naslednje. Če ste opazili ima Ferrari  že zadnji dve dirki probleme z nastavitvami bolida, saj gredo v izbor gum, ki jih prisili v ekstreme. Ker bodo šli v stint s Soft, bosta oba na Ultrasoft krajša, ampak izguba osem do deset desetink na krog od Red Bulla Daniela Riccarda zna biti velika težava. Ob upoštevanju, da je Vettlov čas računan na petih krogih, Riccardov pa na petnajstih. Problem je tudi, da je na papirju ne favorizirani Mercedes na podobni stopnji kot  Ferrari, tako na Ultrasoft kot Soft mešanici. Izgleda, kot da bi se prednost iz Montecarla in Hungaroringa stopila, ali pa so pri Scuderii preprosto nekoliko zaspali.

Poglavje zase bodo kvalifikacije. Ferrari je bistveno hitrejši od prikazanega, saj kljub odličnim sektorjem niso odpeljali hitrega kroga. Sam jih pričakujem rahlo za Red Bullom in na nivoju Mercedesa, morda pred njimi, a bistveno bližje kot bi lahko rekli  ob pogledu na časovnico.

Zanimiva je tudi forma Mclarna. S podrobno analizo se je videlo, da so predvsem delali na hitrih krogih in kvalifikacijski formi. Morda  zaradi povečane pozornosti zaradi menjave dobavitelja pogonskega sklopa, a za Mclaren je Singapur vsekakor najboljša priložnost za dober rezultat.

Bistveno je, da je Ferrari prisiljen v zmago, medtem ko lahko Mercedes zgolj brani položaj. Zmaga Red Bulla bi bila voda na mlin Mercedesu, če pa bi bila Mercedesa pred Ferrarijem  bi bil to jasen znak ponovne stagnacije rdečih in bi z morebitnim porazom še na naslednji dirki v Maleziji, resno potisnili oba naslova proti srebrnim puščicam.

Simon Jazbec @F1.si
@simonjazbec
guest
0 Komentarji
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje