
Analizirali smo simulacije ekip s polnimi posodami za gorivo v okviru priprav na nedeljsko dirko. Lahko ugotovimo, da bo za večino ekip Soft guma primarna izbira za nedeljo. Sicer je obraba v Monzi tradicionalno nizka, a kljub temu očitno večja, kot v preteklih sezonah, saj je kar nekaj dirkačev poročalo o večji obrabi najmehkejše SS variante.
Srednja različica bo torej za nedeljsko dirko očitna izbira, kot najboljši kompromis med performansom in vzdržljivostjo. Pričakovati je en postanek v boksih, kljub temu pa bi se lahko nekatere ekipe odločile za dva glede na relativno kratek čas postanka v boksih.
Pri večini ekip lahko torej pričakujemo krajši uvodni stint na SS in potem menjava na S različico, s katero bodo (vsaj vodilne) ekipe poizkušale pripeljati do cilja.
Posledično sta tako Ferrari, kot Mercedes svoje simulacijske stinte opravila na S gumah, z izjemo Raikkonena, ki je večino krogov naredil na mehkejši varianti in kljub temu nizal solidne čase. Sta se pa Kimi in Seb kar precej pritoževala nad uravnoteženostjo svojega bolida in posledično Scuderio čaka še kar nekaj nočnega dela
Za Ferrari (če jim ne uspe uvrstitev v prvo vrsto) bo ključen štart. Ob dejstvu, da oba Red Bulla zaradi kazni čaka selitev na začelje, bosta bržkone za rdečimi bolidi štartala oba dirkača Force Indie. V kolikor pa se kateri izmed dueta znajde pred kakšnim izmed Ferrarijev pa bo prehitevanje skoraj misija nemogoče, saj rožnata bolida z izjemno hitrostjo blestita v prvem sektorju. Boj za zmago pa bo najverjetneje izgubljen. Seveda ob predpostavki, da bodo kvalifikacije suhe, kar pa glede na napoved sploh ni nujno.
Mercedesa sta v simulaciji dirke delovala najbolje, a Ferrari ni daleč. Hamilton in Bottas sta na Soft gumah v povprečju vozila čase blizu 1:24, Ferrari je bil malenkost bolj nestanoviten, a vseeno dober. Časi Scuderie so se gibali med 1:24 in 1:25; Mercedes in Ferrari sta bili tudi edini ekipi, ki sta vozili v tem območju. Tretji Red Bull je bil že konstantno v coni 1:25, skupaj s Force Indio.
Razmerja moči so torej približno jasna in so, v kolikor ne pride do vremenskega kaosa takšna, da sta Mercedes in Ferrari pričakovano spredaj v borbi za vrh. Sledi jima s kar velikim zaostankom Red Bull, ki pa bo tokrat štartal iz ozadja in ima v suhih razmerah relativno malo možnosti za naskok na stopničke.
Tretje moštvo bo torej bržkone Force India, pa tudi ritem Williamsa in Mclarna sploh ni bil slab. Vandoorne bi se lahko vključil v boj za točke, a saj vemo, da je pri Mclarnu nemogoče karkoli napovedati.
Matej Plešej @F1.si
@matejf1-si