
Carlos Sainz Jr. bi lahko postal osrednja figura letošnje telenovele v kateri je vsak dan več igralcev. Vse bolj je jasno, da se želijo pri Mclarnu dokončno rešiti Hondinih agregatov in jih zamenjati za bistveno konkurenčnejše, ki bi jih v Woking dobavljal francoski Renault. Dejstvo pa je, da bo takšen razplet terjal kolateralne žrtve, zadeva pa je iz dneva v dan bolj zapletena in potrebni bodo kompromisi.
Torej, v primeru, da se Mclaren na zimskih testiranjih pojavi z Renaultovimi pogonskimi sklopi, bodo bržkone pri Torro Rossu prisiljeni prestopiti k Hondi, saj je jasno, da si Liberty Media ne bo privoščila, da bi Japonci kar odkorakali iz prvenstva. V pravljičnem svetu bi Red Bull v dobro športa pristal, da njihova B ekipa pač sprejme Hondine agregate in vsi bi srečno živeli do konca svojih dni, a to je Formula 1, ki je svet interesov in denarja. Posledično pa je pravljični razplet zelo malo verjeten.
Red Bull se zaenkrat zdi najmočnejši igralec te zgodbe. Matheschitz in Marko že zdaj s pogodbo držita Renault v šahu. Očitno pa zdaj v Carlosu Sainzu dobivata še enega močnega aduta. Španec je letos enkrat že nakazal, da si želi prihodnjo sezono dirkati v konkurenčnejšem bolidu in lahko si predstavljamo, da mladi dirkač ni pretiran navdušen, da bi prihodnjo sezono sedel v dirkalnik Torro Rosso Honda. Helmut Marko pa je za Canal F1 že izjavil, da Sainz lahko prestopi v drugo ekipo a le z dovoljenjem svojih šefov.
Mark Hughes (Sky F1) meni, da se Red Bull v Sainzev razvoj vložil preveč, da bi se ga zlepa odrekli, saj v Špancu vidijo idealno zamenjavo, v kolikor moštvo zapustita Ricciardo ali Verstappen. Posledično se omenja možnost, da bi Red Bull Španca preprosto posodil Renaultu za določeno obdobje, v zameno pa avstrijsko moštvo ne bi nasprotovalo, da bi Renault svoje agregate dobavljal tudi v Woking. Francozi bi poleg Mclarnovih milijonov tako dobili še odličnega dirkača. In vsi bi bili srečni, a kaj ko je v enačbi še nekaj akterjev. Zdi pa se, da je v celotni zgodbi Mclaren v daleč najslabšem položaju.
Če želi Mclaren obdržati Alonsa se mora bržkone znebiti Honde, kar za sabo prinese številne probleme. Ne samo, da bo potrebno Japoncem plačati zajetno odškodnino. V Wokingu bodo ostali tudi brez denarja, ki ga Honda namenja za Alonsovo plačo in bojda ta znesek ni zanemarljiv.
Glavni razlog, da je Mclaren ponovno oživil legendarno partnerstvo je bil argument, da potrebujejo ekskluzivnega dobavitelja pogonskih sklopov, potem ko je Mercedes ustanovil svojo ekipo. Težko je pričakovati, da bo Renault še enemu konkurentu dobavljal enak material, kot ga ima njihova tovarniška ekipa. Logično, zakaj pa bi.
Mclaren je torej stisnjen v kot in bo vsekakor moral pristati na kompromise, saj imajo enostavno odprtih preveč front. To pa je nekaj na kar Ron Dennis skoraj zagotovo ne bi pristal. Situacija, ko eno najuspešnejših moštev dobesedno prosi za druge agregate je milo rečeno ponižujoča. Le kaj bi na vse skupaj rekel Ron? Mislim, da nič dobrega.
Matej Plešej @F1.si
@matejf1-si
Kaj toliko besed o tem Alonso najbolj precenjen dirkač 5 sezon ferarija 11 zmag halo