
Verjetno je kdo kje zasledil, da se na Ameriškem trgu dogaja rahla, rahla drama. FCA bi se rad združil z GM, a ker je Obama najmanjšega izmed Detroitske trojke prodal Italijanu (če prav ne vem, v resnici kdo je koga tam kupil), je Trump odločen, da novih poizkusov ne bo dovolil več. In že so tu prisotne novičke, kako naj bi radi kupci iz Kitajske kupili FCA torej tudi Chrysler in tako prišli do razvite prodajne mreže, znanja in izkušenj pri razvoju ter nenazadnje, a ne najmanj pomembno, uveljavljenih blagovnih znamk.
Čeprav se morda sprašujete kaj ima to zveze z našo priljubljeno Formulo ena je že samo lastništvo teh koncernov pomembno za usodo vsaj ene, če ne več ekip na srednji in dolgi rok. Finančni analitiki govorijo o tem, kako je skupina FCA sedaj očiščena dolgov, spet zanimiva za tuje kupce in kako jih je gospod Marchionne spravil na zeleno vejo. No naj mi navdušenci ne zamerijo, Lancia kot taka ne obstaja več, so le še Chrysler in Alfa Romeo a kolikor mi je znano jim prodaja sploh ne gre po načrtih oz. je precej kritična. Pri Fiatu v kratkem pričakujemo model 500 WTF, ki je v bistvu ideja bizarnega Lapa Elkana izpred koliko, desetletja? Boste rekli ja, saj so vendar……predstavili Mazdo MX5 z drugo značko.? Ostane nam še Maserati, ki je nekakšen skupek de-potencirane tehnologije Ferrarija in pa Ferrari sam, ki pa namenoma proizvede manj vozil, kot ima naročil.

Torej imamo neko skupino brez dolgov, a sumimo tudi brez potrebne prodaje, ki jo hočejo po govoricah na silo združiti ali z GM ali prodati kitajskim investitorjem. Verjetno nisem sedaj edini, ki se sprašujem zakaj?, če je vse tako v najlepšem redu. Zmagovitega konja namreč ne prodajaš, ali pa….


Zadnja govorica, FCA se pogovarja z Hyundai Kio….resnica ali samo dimna zavesa, zgodba bo še zanimiva….