
Še malo in prižgali se bodo motorji in začelo se bo dirkanje na legendarnem dirkališču v Ardenih. Kaj torej lahko pričakujemo? Kdo bo spredaj? Kakšne so napovedi? Kaj vse bo vplivalo na performans ekip. V Spaju so napovedi že zaradi tradicionalno nestabilnega vremena sila nehvaležne, a lahko kljub temu na podlagi podatkov sklepamo kako bi se stvari lahko odvijale…
Začnimo z nekaj podatki:
Dolžina 7004 m, 44 krogov;
Hitra proga in abraziven asfalt;
Maksimalna hitrost okrog 344 km/h;
nastavitev stabilizatorjev je srednja; (Medium-Low Downforce)
Zaviranje srednje zahtevno: Brembo pravi na lestvici od 1 do 10 je proga zahtevnosti 4,
Čas zaviranja v krogu: 14%
Povprečen čas polnega plina: 70% kroga,
Najdaljša razdalja prevožena s polnim plinom: 2015 m
Poraba goriva na krog 2,2 kg/ razlika časa na krog 0,088s
Vreme: Bližina Ardenskega gozda in dolžina kroga lahko privede do situacije, ko je del dirkališča suh, del pa pod dežnim nalivom. Verjetnost SC ali VSC je zelo visoka;
Možnost prehitevanja: visoka;
Gume: US,SS,S
Izguba časa skozi bokse: 17,5 s/17,7s; Število postankov: 2/3

MERCEDES:
FERRARI:
Zelo si bodo želeli štartati vsaj iz druge štartne vrste, saj tretja že pomeni velike težave. Verjetna je taktika dveh postankov, prva dva stinta na US gumah, medtem ko zadnji na S (lahko SS a dvomim) do konca. Bistvo strategije bo vsekakor prehiteti Mercedes in jih držati zadaj. V kolikor bo deficit prevelik pa vsaj omejiti škodo in končati na tretjem mestu.
RED BULL:
Predvidevamo lahko agresivno strategijo. Cilj Red Bulla bo štart vsaj iz tretje vrste. Lahko pa se zgodi, da se avstrijsko moštvo znajde pod pritiskom Force Indie. Možni so tudi agresivni trije postanki s prvimi 3. stinti na US in četrtim na SS. Biti morajo hitri v vsakem trenutku, pripravljeni izkoristiti vsako napako nasprotnika. Na stopničke bodo računali predvsem v primeru dežne dirke ali odstopov ali napak vodilnih.
FORCE INDIA:
V kolikor želijo stopničke je po mojem mnenju nujno, da vsaj razdelijo Red Bulla v tretji štartni vrsti. Pričakovati je podobno strategijo, kot pri Mercedesu. Ostati čim dlje na progi, ohranjati konstanten pace in upati na kakšen odstop. Cilj pa je vsekakor 5/6 mesto brez odstopov pred spredaj.
RENAULT:
Renault bo upal predvsem na kakšen preblisk Hulkenberga in na izboljšane pogonske sklope, ki naj bi jih uporabili ta konec tedna. Veliko bo odvisno od samih kvalifikacij. Zelo verjetno bodo poizkušali na stezi ostati čim dlje in izkoristiti priložnost ob morebitnem SC.
TORRO ROSSO:
Mogoča je malo konzervativnejša strategija kot pri Red Bullu. Verjetno bomo videli kakšen stint z eno stopnjo tršo različico gum. Osnovni cilj za Torro Rosso bo vsekakor 8/10 mesto in uvrstitev v točke. Bo pa težko saj jih bodo obkrožali bolidi z Mercedesovimi agregati.
HAAS:
V njihovi koži bi poizkusil strategijo overcut, ker bi predvideval da bodo vsi nasprotniki šli na hitrejše variante, a s postankom več, US, SS in S/SS bi lahko bili stinti Haasovih dirkačev. Cilj točke, borba s Toro Rossom, Williamsom.
WILLIAMS:
Po katastrofi na Madžarskem jih čaka težka naloga. Sicer bodo nekoliko v prednosti zaradi moči Mercedesovih motorjev, a zelo verjetno bodo znova trpeli s svojim Race-pace-om. Ob ugodnem razpletu lahko upajo na kakšno točko.
MCLAREN:
Verjetnost, da bo Alonso tudi v Spaju izvedel čudež je majhna. Možni so trije postanki, 2 stinta na US in eden en na SS, agresivno, kajti imajo preveč slaboten motor. Verjetno jih čaka boj na začelju s Torro Rossom in Sauberjem.
SAUBER:
Trpljenje se bo verjetno nadaljevalo saj je bolid enostavno nekonkurenčen. Sauberjeva dirkača pa bosta verjetno bolj obračunavala med sabo, kot pa s konkurenco.