Peter Revson in ko zmaga pride, a pride z napačnim avtom…

Ta zgodba bi lahko bila film, celo en sam del te zgodbe bi lahko postal film in zagotovo bi bil uspešnica. Težava bi bila v tem, da je bila realnost tako filmska, da bi težko vse spravili na platno.

Morda vam ime Peter Revson ne pove mnogo. Bil je izjemno bogat ameriški dedič, privlačen, sofisticiran in okužen z virusom hitrosti. Za razliko od današnjih bogatih dedičev si Pete sedeža ni kupoval. Enostavno je bil hiter in živel je temu primerno, obkrožen z lepimi dekleti, raznimi aferami, nezakonskimi otroci, avtomobili in glamurjem. Za dirke je okužil tudi mlajšega brata Douglasa, ki je umrl leta 1967 na dirki na Nizozemskem, kar pa Petra ni ustavilo.

Da bi lažje razumeli moramo pogledati v leto 1970 v Sebring na dirko za 12 ur. Peter je ni sicer ni zmagal, saj je z majhnim zaostanko končal drugi (prvi v svojem razredu), toda vozil je Porsche 908 s 3 litrskim motorjem proti 5 litrskemu motorju Ferrarija 512 ( Andretti, Vaccarella, Giunti). Njegov sovoznik je bil Steve McQueen, igralec Steve McQueen, King of Cool. Pa še ena malenkost, Steve McQueen je imel zlomljeno nogo in je vozil z gipsom, katerega je med dirko zlomil in stopil, toda dirko je končal. Verjetno v nečloveških bolečinah a zadosti hitro, da je Peter nadoknadil izgubljeno.

Revson in McQueen leta 1970 (Sebring)

Peter Revson je nadaljeval s svojo kariero. Vozil je cestne dirke, Indy in nato pristal v Formuli 1. Leta 1973 na VN Velike Britanije je dirkal v prisotnosti Hunta, Petersona, Stewarta, Laude , Ceverta, Fittipaldija in Hilla. Na startu dirke je mladi Jody Scheckter poskrbel za prvi masovni odstop kar enajstih bolidov. Danes nič posebno pretresljivega, a takrat je to bila noviteta. Najbrž je James Hunt takrat dobil navdih, da je Jodiju podaril nadimek Fletcher, a to je že druga zgodba. Ponovljeni start je boljši in Stewart, Hulme, Peterson, Hunt in Revson so uprizorili epski boj. Zmagal je Revson, 2,8 sekunde pred Petersonom. To je bila njegova prva zmaga v Formuli 1, isto leto sledi še druga, slabih osem mesecev kasneje pa je Pete Revson umrl za volanom Shadowa na testiranju v Kanadi.

Pete Revson – Yardley Mclaren

Sedaj pa se verjetno se sprašujete zakaj ima ta članek takšen naslov in kaj je bilo napačnega? Peter Revson je takrat vozil za McLaren, katerega sponzor je bil Yardley, kar niso cigarete temveč ženska kozmetika. Peter Revson je bil dedič imperija Revlon, neposrednega konkurenta Yardleju. Kljub temu, da bi si lahko kupil sedež ali celo ekipo, si je mesto izboril sam. Časi so se malce spremenili, mar ne?

Preberite tudi  Video: Britanski premier postal mehanik Red Bulla

Simon Jazbec @F1.si

@simonjazbec

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja