Honda: Eno leto ni dovolj za razvoj novega koncepta motorja…

0

Hondin F1 šef Yusuke Hasegawa meni, da japonski proizvajalec ni imel dovolj časi, da bi v celoti razvil koncept novega pogonskega sklopa, ki so ga pri Hondi predstavili pred sezono. Hasegawa je prepričan, da bo Honda na naslednjo sezono mnogo bolje pripravljena.

Japonski gigant se že tretje leto zapored spopada z nezanesljivostjo in pomanjkanjem moči svojih pogonskih sklopov, ki jih dobavlja ekipi Mclaren, a pri Hondi bodo zaenkrat vztrajali pri zastavljenem konceptu svojih motorjev, ki so ga na novo zastavili po lanski katastrofalni sezoni.

Hasegawa pa priznava, da so japonci podcenjevali izziv popolne spremembe pri konceptu razvoja:

“Z vidika koncepta, da, podcenjevali smo čas, ki je potreben, da povsem na novo zastavimo naše pogonske sklope. Zavedali smo se, da bomo v zaostanku in, da nas čaka težko obdobje.”

“Mislili smo, da imamo dovolj časa za pripravo, zato smo začeli letošnjo enoto razvijati v Maju, toda eno leto enostavno ni dovolj.”

“V teoriji smo naredili kar nekaj pozitivnih korakov naprej. Smo na sredini poti, a čaka nas še kar nekaj dela, da bomo konkurenčni vodilnim.”

Šef Honde Hasegawa je prepričan, da bo Honda v prihodnji sezoni storila velik korak naprej

Tretja specifikacija Hondinega pogonskega sklopa, ki so jo predstavili na VN Azerjbadžana je prinesla določen napredek tako pri zanesljivosti, kot po “performansu”, a je še kar nekaj korakov za konkurenco. Vse upe zdaj polagajo na specifikacijo št. 4, a Hasegawa opozarja, da je ne bodo uporabili preden ne bodo prepričani, da bo dosegla pričakovane rezultate.

“Poznamo cilj, ki so ga druge ekipe že dosegle. Vemo tudi, da ostale ekipe uporabljajo koncept, ki je enak našemu, seveda pa ne vemo natančnih rešitev, dizajna in stopnje učinkovitosti, ki jo lahko dosežemo v primerjavi z njimi.”

“Toda poznamo smer in vemo kateri elementi so ključni, a nismo še sprejeli katere elemente uporabiti v naslednji specifikaciji pogonskega sklopa.”

“Naš fokus je predvsem na “ICE” (internal combustion engine) pa tudi na porabi goriva in dodatnih delih, torej vsemu kar bi nam prineslo več konjskih moči.”

guest
0 Komentarji
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje