
Vsi navdušenci z veseljem prisluhnemo besedam, ki jih vozniki izmenjajo z boksi po radijski zvezi, da izvemo kako pikro, kaj novega, kaj bistvenega. Zato tudi pričakujemo da so ti iskreni, nefiltrirani, brez pocukranih navodil raznih predstavnikov za stike z javnostjo, ki pihajo na dušo navijačev v ekstazi. Na koncu v resnici ne povedo nič, imajo pa besede toliko sladkorja, da je karies neizbežen.
Spomnimo se Nigela Mansela. V njegovem času mehaniki Wiliamsa niso bili kaj prida, v nasprotju z tistimi danes, a bolid je bil nepremagljiv, v nasprotju z tistim danes. Prav na počasni oziroma nerodni menjavi pnevmatik se lahko zahvalimo, da so bile kakšne dirke bolj nepredvidljive in napete. A na začetku tiskovne konference, vsakič z istimi besedami, se je Leone Nigel zahvalil svojim mehanikom za izjemno delo.
Nigel Mansell kljub obupnemu postanku, ki ga je stal naslova ni izgubil živcev in je dokazal, da je velik Gospod.
[su_youtube url=”https://www.youtube.com/watch?v=Fl1ZiNws7WE”]
"In Japan, the car was like a horrible truck to drive. No pleasure at all. I've underlined the defects of the Ferrari throughout the season, but no-one has listened to a word." — Alain Prost describing the 643 after the 1991 Japanese Grand Prix
No pojdimo v današnje čase. Fernando Alonso med dirko po radijski zvezi primerja pogonski sklop Honde s tistim, ki ga Mecachrome, da na razpolago za F2. Oziroma pravi da bi bilo bolje imeti slednjega. Seveda je Nando eden izmed najbolje plačanih voznikov, če ne najbolj. Njegovo zvezdniško obnašanje meji malce na razvajeno operno primadono, a vseeno, meni je izjava malo huda.
Fernando Alonso o Hondinem pogonskem sklopu:
[su_youtube url=”https://www.youtube.com/watch?v=k1_it-KIp6k”]