– barva avta ne naredi hitrejšega, zato rdeče pobarvan avto ne bo vozil hitreje od ostalih na progi, samo zato ker je rdeč.
– zakoni fizike so za vseh 20 bolidov enaki in malce domišljavo je, če nekdo misli, da je poseben in ima popuste,
– čas teče za vse enako, zato ga je izgubljati po lastni krivdi greh.
Razlaga:
Preden je postal Maurizio Arrivabene direktor ekipe Scuderia Ferrari je skrbel za promocijo in brand marketing družbe Philip Morris v Formuli Ena in je zato lahko videl bokse od znotraj. Na to vodilno mesto ga je postavil Sergio Marchionne, alfa, omega in romeo v skupini FCA, ter direktor Ferrarija. Gospoda nimata nikakršnih tehničnih izkušenj ali izobrazbe tehnične panoge in gospod Arrivabene je na svoji prvi odločevalski funkciji…. nastopil jo je leta 2014.
Čeprav naj bi imeli v ekipi Ferrari po lastnih besedah dobre stratege in tehnike, kar naprej vztrajajo pri uporabi “undercuta” (predhodnega vstopa v bokse) kjer lepo konstantno zgrešijo trenutek (ne samo včeraj, spomnite se samo Monaca, kjer sem imel na ustih neprestano besedo ZAKAJ???).
Ferrarijeve strateške poteze na stezi in izven nje zastavljajo številna vprašanja
Nato se človek sprašuje, med prostimi treningi, kaj počno ti gospodje, ne znajo predvideti obrabe gum? In sicer nimajo le enega treninga, ter kako so lahko določili sploh strategijo? Nato se zgodi da dirkalniku (7) kolapsira guma zaradi obrabe (kljub klicem voznika in verjetno tudi kakemu alarmu na telemetriji) in preventivno poklicati notri dirkalnik (5), ki je izgubljal in vozil počasi, ter zaradi undercuta imel bistveno več krogov, ne to pa ne, verjetno je preveč enostavno.?
Navsezadnje, čeprav vodilni v boksih naredijo vse, da njihova voznika ne moreta pokazati kaj znata, bi lahko vsaj solidno menjali gume. V konkurenci ekipe Mercedesa so bili hitrejši brez kakega pritiska. Ja vsaka malenkost šteje, vsaj zame.
No priznam, nisem razumel Red Bulla in overcut s supersoft gumo ter short stint z lahkim dirkalnikom na soft mešanici, a vseeno Riccardo je pridobil ogromno mest, ni napravil bistvenih napak, in izvlekel na koncu ogromno. Vsekakor je bila strategija edinstvena in čeprav morda ni bila popolna, je delovala. Nespametna poteza slediti Vettlu v undercut pa je, po mojem mnenju stala Verstappna stopničk, ter potrdila ponovno nespametno odločitev rdečih (Red bull je sledil, kajti Verstappen ob vseh ničlah nima dosti izgubiti, generalno gledano)
Kako pa to, da so pri Ferrariju sposobni takih odločitev, mi ni jasno, kajti menim da ne delajo za Liberty media in tako delajo dirke bolj zanimive. Le pritiski nesposobnega vodstva, ki zahteva zmage, a ne zna narediti nič, da bi to dosegli lahko to nekako razložijo. Nenazadnje zmagovite bolide in pogonske sklope srebrnih puščic rišeta gospoda, ki za Ferrari nista bila dovolj dobra. Zaenkrat mi dejstva dajejo prav.
When you login first time using a Social Login button, we collect your account public profile information shared by Social Login provider, based on your privacy settings. We also get your email address to automatically create an account for you in our website. Once your account is created, you'll be logged-in to this account.
DisagreeAgree
I allow to create an account
When you login first time using a Social Login button, we collect your account public profile information shared by Social Login provider, based on your privacy settings. We also get your email address to automatically create an account for you in our website. Once your account is created, you'll be logged-in to this account.
Že več let izgubljajo dirke na ta način
Pravilno povedano, izgubljajo, kajti trudijo se, da jih ne bi dobili….