
Kakšne zaključke lahko torej potegnemo po videnem na prostih treningih pred nedeljsko VN Madžarske v Hungaroringu? Že zgolj po surovem občutku lahko sklepamo, da bo tesno. Red Bull je danes pokazal mišice, a potrebno je biti previden. Mercedes in Ferrari definitivno še skrivata svoje glavne adute pred nadaljevanjem vikenda. Dejstvo pa je, da je “Monako brez zidov” s svojo konfiguracijo počasnih ovinkov pisan na kožo dirkalniku avstrijskega moštva.
Zaradi dveh rdečih zastav in številnega prometa na stezi težko postavimo prava razmerja med moštvi. Vseeno pa je moč opaziti določene vzorce. Iz analize smo izločili vse nereprezentativne kroge, torej kroge v katerih so dirkači prekinili krog zaradi prometa in iskali prazen prostor na stezi.
Troboj za zmago…
Ob pogledu na čase, ki jih je v simulaciji odpeljal Daniel Ricciardo lahko ugotovimo, da je Red Bull dobro pripravljen na dirko. Avstralec je svoj 9 krogov trajajoč stint na SS odprl s časom 1:22.5 v nadaljevanju pa konstantno vozil v sredini 1:22 območja. Potrebno pa je opozoriti, da je Ricciardo z istim kompletom koles prej opravil kar tri hitre poizkuse. Torej je simulacijo dirke že začel na relativno obrabljenih gumah.
[table id=1 /]
Kljub dobremu ritmu Ricciarda pa se vsaj na prvi pogled zdita Mercedes in Ferrari malenkost hitrejša. Ferrari se je odločil razdeliti taktiko med oba dirkača. Vettel je odpeljal odličen stint na trših Soft gumah v katerem se je Nemec spustil tudi pod mejo 1:22.0.. Raikkonen je imel nekoliko več težav na mehkejši različici saj je zaradi prometa odpeljal manjše število hitrih krogov. Opazili pa smo lahko, da je finec po hitrem začetku počasi izgubljal priključek.
Mercedes zaenkrat ostaja še neznanka. Dirkača sta po kratkem stintu na SS gumah opravila postanek in simulacijo nadaljevala s tršo različico Pirellijeve gume. Hitrost Mercedesa je nesporna, potrebno pa je priznati, da je Vettlov ritem nekoliko bolj navdušil. Mercedes bi utegnil imeti določene težave z obrabo gum sploh ob dejstvu, da v nedeljo pričakujemo še bistveno višje temperature. Bottas pa je danes izgledal nekoliko bolj suvereno od Hamiltona, toda spomnimo, da je britanec na Hungaroringu slavil že petkrat.
Če potegnemo črto lahko trdim, da Mercedes in Ferrari delujeta najhitreje, Red Bull pa tesno sledi na tretjem mestu. Veliko pa bo seveda odvisno od samih kvalifikacij. Vemo, da so prehitevanja na tem dirkališču izjemno zahtevna.
Simulacija dirke najhitrejših dirkačev:

Povprečje krogov simulacije dirke:
Ricciardo (9 krogov, SS) 1:22.641
Vettel (8 krogov, S) 1:22.413
Bottas (6 krogov, S) 1:22.046
Raikkonen (5 krogov, SS) 1:22.723
Hamilton (5 krogov, S) 1:22.720
Ostali:
“Best of the rest” moštvo bomo najverjetneje iskali med ekipama Mclaren in Renault. Mclaren je ob vedno odličnem Alonsu tokrat resen kandidat za vstop v Q3.
Blizu sta tudi Force India in Torro Rosso medtem, ko se Williams zdi na tem dirkališču precej izgubljen. Pa tudi od Haasa smo pričakovali več, res pa je, da so imeli v Ameriškem moštvu znova kar nekaj tehničnih težav. Zadnje mesto pa bo bržkone rezervirano za Sauber.
Matej Plešej @F1.si
Odlično, končno imamo tudi v Sloveniji takšne analize. Samo tako naprej. Bravo.